معرفی رنو رافائل جدید با فناوری و طراحی خیره کننده + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو جدید رنو رافائل به طور کامل بر اساس زبان طراحی نوین کمپانی رنو تولید شده است و با دیدن آن می‌توان تصور کرد که محصولات آینده این خودروساز فرانسوی چه شکل و شمایلی خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، رنو رافائل در صدر خودروهای سواری کمپانی رنو قرار می‌گیرد و نمونه‌ای بارز از جدیدترین فناوری و  زبان طراحی این خودروساز است. در واقع، این خودرو ترکیبی از یک کراس‌اوور مرتفع با یک کوپه است و سقف شیب‌دار و قسمت‌های برجسته بر روی بدنه آن نشان دهنده زبان طراحی جدید کمپانی رنو است.

یکی از تجهیزات جدیدی که بر روی رنو رافائل ارائه شده است یک سقف پانارومای بزرگ است که با فشردن یک دکمه می‌توان نقاط مختلف آن را شفاف یا مات کرد و سرنشینان می‌توانند تنظیمات خاص خودشان را داشته باشند. برای مثال، چنانچه سرنشینان عقب بخواهند از نور آفتاب لذت ببرند می‌توانند سقف را شفاف کنند و همزمان سرنشینان جلو می‌توانند برای دوری از آفتاب، سقف را برای خودشان به صورت مات نگه دارند.

راز آسمان پایتخت

خودرو جدید رنو رافائل در تیپ‌های Techno،  Techno Esprit Alpineو Iconic Esprit Alpine به بازار عرضه می‌شود که همگی به یک پیشرانه هیبریدی 200 اسب بخاری مجهز شده‌اند.

با این که رنو مگان و رنو سنیک به خودروهایی تمام برقی تبدیل شده‌اند ولی خودرو جدید رنو رافائل از یک پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد که روی برخی محصولات داچیا نیز سوار شده است. البته یک نسخه قوی‌تر 300 اسب بخاری هیبرید-پلاگین که به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است نیز در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت رنو رافائل از 38195 پوند برای تیپ پایه شروع می‌شود و نخستین خودروها در جولای 2024 به دست مشتریان خواهند رسید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز