معرفی بهترین داروخانه در شیراز

داروخانه در شیراز - کاماپرس
ژیوار

در شهر شیراز داروخانه‌های بسیار زیادی وجود دارد و در اغلب مناطق آن داروخانه‌های شبانه‌روزی برای ارائه خدمات 24 ساعته نیز دایر است. در این میان برخی از داروخانه‌ها از شهرت بیشتری نسبت به سایر انواع داروخانه در شیراز برخوردارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بهترین داروخانه در شیراز و معرفی چند داروخانه برتر این شهر پرداخته است.

 ویژگی­‌های بهترین داروخانه در شیراز

بهترین داروخانه در یک شهر معمولا شبانه‌روزی است. داروخانه‌های شبانه‌­روزی به دلیل ارائه خدمات در تمام ساعات روز و شب از محبوبیت زیادی برخوردارند. علاوه بر این، برخورداری از مجموعه کاملی از داروها نیز شرط محبوبیت یک داروخانه است؛ به طوریکه معمولا داروخانه‌های برتر هیچ نسخه‌ای را برنمی‌گردانند. برخی از داروهای بیماری‌های خاص و داروهای کم‌یاب نیز می­تواند دلیل مراجعه زیاد مردم به یک داروخانه در شیراز باشد. معمولا این نوع از داروها فقط در داروخانه‌های برتر و بعضا دولتی وجود دارد و بیماران نیز با شناسایی این داروخانه‌ها به صورت دائمی به آنها مراجعه می‌کنند.

علاوه بر این، پرسنل کاردان، مجرب و خوش برخورد نیز جزو شاخص­‌های داروخانه­‌های برتر است. بیماران معمولا دارای استرس و درد ناشی از بیماری هستند و به همین دلیل پرسنل داروخانه­‌ها باید در مراجعه با بیماران باحوصله و صبور باشند و با خوشرویی با آنان برخورد کنند. محیط زیبای داروخانه، بهداشت و امکانات رفاهی نیز در انتخاب داروخانه برتر موثر است. بیماران نباید در داروخانه معطل شوند و داروخانه­‌ها باید پرسنل کافی برای پاسخگویی سریع به مراجعین باشند.

داروخانه‌های برتر شیراز

شیراز داروخانه‌های بسیار خوبی دارد که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می‌شوید:

دریان سفر امید

داروخانه دکتر جنگجو: داروخانه جنگجو یکی از بزرگترین و بهترین داروخانه‌های شیراز است که تقریبا لیست کاملی از داروهای موجود در ایران را در اختیار دارد. از جمله ویژگی‌های این داروخانه، ارائه داروهای بیماری‌های خاص مانند ام اس است که معمولا در هر داروخانه‌ای یافت نمی‌شود. این داروخانه فروشنده مکمل‌های ورزشی ایرانی و خارجی است و داروهای ترکیبی را نیز با دستورالعمل ارائه شده یا تجویز دکتر، آماده می­‌کند و به بیمار ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های داروخانه دکتر جنگجو، ارائه مشاوره‌های رایگان در زمینه مکمل‌های ورزشی، بهداشت پوست و مو و وسایل آرایشی و زیبایی است که این مشاوره‌ها توسط پزشک و کارشناسان متخصص انجام می‌شود.

داروخانه دکتر جنگجو در خیابان هدایت – حد فاصل فلسطین و 20 متری – جنب بیمه آتیه سازان حافظ – درمانگاه گوش و کبد حکمت قرار دارد.

داروخانه شبانه روزی دکتر گرامی: داروخانه شبانه روزی دکتر گرامی نیز یکی دیگر از داروخانه‌های برتر شیراز است که مراجعه کنندگان زیادی دارد. برای نمونه این داروخانه بیشتر داروهای نادر و کمیاب ایرانی و خارجی را به بیماران ارائه می‌کند. در این داروخانه در شیراز علاوه بر دارو، انواع مکمل‌ها، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و لوازم بهداشتی و آرایشی نیز به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. نکته مهم دیگر، امکان ارسال رایگان دارو از این داروخانه به تمام نقاط ایران است.

داروخانه شبانه روزی دکتر گرامی در میدان سنگی شیراز قرار دارد.

داروخانه شبانه روزی دکتر رضوی پور: این داروخانه در شیراز نیز یکی از داروخانه‌های معروف این شهر است که به ارائه خدمات بسیار وسیع دارویی و پزشکی می‌پردازد. داروخانه دکتر رضوی پور دارای فضای بسیار وسیعی برای فروش محصولات زیبایی، مکمل‌های ورزشی، محصولات مخصوص چاقی و لاغری، محصولات خاص مادر و کودک و محصولات مورد نیاز بانوان است.

در این داروخانه، با کیفیت‌ترین مکمل‌ها و داروهای ترکیبی نیز توسط متخصصین ساخته و به بیماران ارائه می‌شود و متخصصین هر بخش مشاوره‌های کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

داروخانه شبانه روزی دکتر رضوی پور در شیراز – پل زرگری – جنب مدرسه ده بزرگی – برج بارانا قرار دارد.

انتخاب بهترین داروخانه در شیراز با «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­‌اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir  قابل جست­‌وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز