معتبرترین طلا فروشی در شیراز را از کجا پیدا کنیم؟

ژیوار

این روزها خرید طلا به یکی از روش‌های مقبول سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و به همین دلیل خرید و فروش انواع طلای کارکرده، نو و سکه طلا رونق زیادی دارد.

در این میان، آشنایی با معتبرترین طلا فروشی در شیراز برای خریداران شیرازی از اهمیت زیادی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های طلا فروشی‌های معتبر و معرفی بهترین فروشندگان طلا در شیراز پرداخته است.

ویژگی‌های معتبرترین طلا فروشی در شیراز

بسیاری بر این باورند که طلا فروشی­های بازار شیراز یا فروشندگانی که دارای ویترین‌های بزرگ و چشم نواز هستند، از اعتبار بیشتری برای فروش طلا برخوردارند. البته همه این موارد می‌تواند دلیلی برای اعتبار باشد، اما در اصل، آنچه یک طلا فروشی را معتبر می‌کند، قدمت و خوشنامی آن است.

بیشتر طلا فروشی‌­های قدیمی و با سابقه از اعتبار بسیار زیادی برخوردارند. این دسته از طلا فروشی‌ها در بین عموم مردم به خوشنامی معروف هستند و معمولا همه بدون دغدغه از آنان خرید می‌کنند. افرادی که سابقه بیشتری در این بازار دارند، بدون شک با درست رفتاری به این میزان از سابقه دست یافته‌­اند.

دریان سفر امید

علاوه بر این، عضویت در اتحادیه طلافروشان شیراز نیز می‌تواند دلیل مورد اعتماد بودن یک طلا فروشی در شیراز باشد. این دسته از فروشندگان زیر نظر اتحادیه و با توجه به قوانین فعالیت می‌کنند و نظارت بیشتری بر عملکرد آنان وجود دارد. طلا فروشانی که از کارت خوان به نام خود استفاده می‌کنند و فاکتور دقیقی از جنس فروخته شده به مشتری ارائه می‌کنند نیز معمولا مورد اعتمادتر هستند. توصیه می‌شود برای جلوگیری از ایجاد مشکل در آینده، حتما از طلافروشی فاکتور دقیقی از جنس خریداری شده بگیرید و مبلغ را فقط از طریق کارت خوان طلا فروشی پرداخت کنید تا بعدا قابل اثبات باشد.

بهترین طلا فروشی‌های شیراز

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های شهر که مغازه‌های طلا فروشی در شیراز در آن منطقه قرار گرفته‌اند، بازار زرگرها نام دارد. علاوه بر این در بیشتر نقاط شهر شیراز نیز طلا فروشی‌­ دیده می­‌شود که در ادامه با چند طلا فروشی معتبر در شیراز آشنا می­‌شوید.

طلا فروشی و کارگاه طلا سازی هنر پارسی

این کارگاه طلا سازی و طلا فروشی در شیراز، یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش طلا در این شهر است که آثار هنری طلایی را با ذوق و سلیقه هنرمندان خود تولید و به بازار عرضه می‌کند. بیشتر تولیدات این کارگاه از نظر طراحی و ساخت، دست اول و خاص محسوب می‌شوند. علاوه بر طلا سازی، خدماتی مانند میناکاری روی طلا، مخراج کاری، طلا کاری روی چرم و بافت نیز در این مرکز انجام می‌شود. تعمیر طلا، تعمیر ساعت و عینک‌های مارک و کارشناسی طلا و سنگ‌های زینتی نیز از جمله خدمات این کارگاه است.

طلا فروشی و کارگاه طلا سازی هنر پارسی در خیابان معالی آباد – مجتمع تجاری پارمین – نیم طبقه پایین – پلاک 11 قرار دارد.

گالری طلا و جواهر تمدن

این گالری به فروش طلا و جواهرات خاص معروف است و یکی از معتبرترین طلا فروشی‌های شیراز محسوب می‌شود. جدیدترین مدل‌های طلا و جواهرات را در گالری تمدن می‌توان پیدا و آن را با فاکتور دقیق به صورت رسمی خریداری کرد. این گالری به کسانی که با قصد سرمایه‌گذاری طلا می­خرند نیز مشاوره می‌دهد.

گالری طلا و جواهر تمدن در خیابان معالی آباد – نبش کوچه 25 – ساختمان برلیان – طبقه بالا قرار دارد.

گالری زرنشان

این گالری به صورت همزمان اجناس زیبای طلا و نقره را به مشتری عرضه و در زمینه خرید و فروش انواع جواهرات، طلا و نقره فعالیت می‌کند. تعمیر و آبکاری طلا و نقره از دیگر خدماتی است که در گالری زرنشان به مشتری ارائه می‌شود. این طلا فروشی در شیراز از جمله گالری‌های ارائه دهنده خدمات طلا و نقره است که می‌توان انواع زیورآلات به شکل نام، تصویر یا هر طرح دلخواه را به آن‌ سفارش داد.

گالری زرنشان در شهرک گلستان – روبروی پمپ بنزین – جنب تیپاکس قرار دارد.

انتخاب بهترین طلا فروشی در شیراز با استفاده از «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست­وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir  قابل جست­وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز