معاملات بازار خودرو به صفر رسید

بنا به اعلام مسئولان صنف نمایشگاه داران خودرو، بازار خرید و فروش خودرو در اثر تحولات اخیر، راکد و معاملات خودرو به صفر رسیده است.

به گزارش گاماپرس در طی روزهای گذشته بازار خرید و فروش خودرو نوسانات و آشفتگی‌های زیادی را تجربه کرده به طوری که قیمت پراید به 90 میلیون تومان هم رسیده بود ولی در حال حاضر بر اساس اعلام مسئولان صنف نمایشگاه داران‌خودرو، به دنبال عدم ارائه قیمت‌ها از سوی شرکت‌های خودروسازی خرید و فروش خودرو در وضعیت آرامی به سر می‌برد. بسیاری از خریداران‌خودرو بخاطر نگرانی از افزایش قیمت‌ها و فروشندگان نیز از ترس فروش کمتر اقدام به خرید و فروش خودرو نمی‌کنند که این عدم تحرک وضعیت آرام نسبی در بازار معاملات‌خودرو ایجاد کرده است. در واقع معضل کنونی بازارخودرو این است  که خرید و فروش خودرو بر اساس دستورالعمل های ستاد تنظیم بازار انجام نمی شود.

قیمت پراید روی کاغذ 65 میلیون تومان است

بر این اساس سعید موتمنی در گفت‌‍وگو با ایلنا، با بیان اینکه بازار‌خودرو در حال حاضر وضعیت بسیار آرامی را تجربه می‌کند، گفت: تعلل شرکت‌های خودروساز از ارائه قیمت‌ها موجب رکود در بازار خودرو و انتظار برای اعلام قیمت‌ها شده است. زیرا بنابر مصوبات اعلام شده قیمت خودرو در بازار باید 10 درصد بیش از قیمت اعلام شده شرکت‌های خودروساز باشد.

موتمنی با بیان اینکه شورای رقابت و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده در اعلام قیمت‌ها تعلل می‌کنند، گفت: قرار بود که 25 اردیبهشت قیمتها توسط این دو نهاد اعلام شود که متاسفانه به شنبه موکول شد و تا این زمان نیز قیمت‌ها اعلام نشده است.

دریان سفر امید

وی تاکید کرد: تا زمانی که شورای رقابت و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده قیمت‌ها را اعلام نکند مردم در سردرگمی به سر خواهند برد.

موتمنی افزود: بر همین اساس پراید 65 میلیون تومان، پژو 109 تا 108 میلیون تومان ، سمند 113 تا 114 میلیون تومان،  پارس 127 میلیون تومان و پژو 206 نیز 114 میلون تومان در بازار اعلام شده است. توجه شود که این اعلام قیمت‌ها صرفا بر روی کاغذ است و در حال حاضر تقریبا معامله‌ای صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام

 

سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معاملات بازار خودرو به صفر رسید

  1. ایرانی گفته:

    آفرین که قفل کردین با کلید اومده بودی برای باز کردن قفلها ؛ نه تنها باز نشد بلکه قفل دیگری زدی
    به به ؛ اوف بر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان