مطمئن ترین روش پیکاپ ویزا

قصران گشت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گاهی برای دریافت ویزای برخی از کشورها به دلایل گوناگون همچون تعطیلی سفارتخانه یا نبود روابط دیپلماتیک بین دو کشور، دریافت ویزای کشور مقصد در ایران امکان‌پذیر نبوده و باید به یک کشور واسطه سفر کرد. برای مثال، کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، انگلستان، آلبانی و لیتوانی در حال حاضر خدمات کنسولی به شهروندان ایرانی ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین افراد برای دریافت خدمات کنسولگری این کشورها باید چندین بار به کشورهای همسایه از قبیل ترکیه، ارمنستان یا امارات متحده عربی سفر کند و هزینه‌های گزافی را متحمل شوند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان اخذ ویزای کانادا، آمریکا و انگلیس می‌توانند با سپردن امور مرتبط با پیکاپ ویزا به آژانس‌های مسافرتی معتبر، ویزای خود را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت دریافت کنند.

در این گزارش مطمئن‌ترین روش و مزایای پیکاپ ویزا بررسی شده است.

آیا برای دریافت پاسپورت به حضور شخص نیاز است؟

متقاضیان ویزا پس از اقدام جهت اخذ ویزا و دریافت ایمیل باید برای الصاق برچسب ویزا به کنسولگری مربوطه در کشور واسط مراجعه کنند. مراجعه خود اشخاص ضروری نبوده و متقاضیان می‌توانند با هدف صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود این کار را به یک کارگزار و نماینده مطمئن بسپارند. در این مرحله، فرد متقاضی یا کارگزار به عنوان وکیل قانونی فرد، پاسپورت را به صورت حضوری به سفارت تحویل داده و ضمن دریافت برچسب مورد نیاز برای ویزا، آن را به خود فرد یا وکیل او تحویل می‌دهد.

مراحل درخواست پیکاپ ویزا

متقاضیان می‌توانند در راستای کاهش هزینه‌های خود و عدم مراجعه به کنسولگری‌های کشورهای همسایه برای دریافت ویزا، این امر را به کارشناسان و وکلای مجرب آژانس‌های مسافرتی معتبر بسپارند.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان دریافت ویزا می‌توانند با عقد قرارداد و تعیین نماینده قانونی، مدارک مورد نیاز سفارت و اصل پاسپورت خود را در اختیار کارشناسان و نماینده قانونی خود گذاشته تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه یعنی دریافت ویزا و پاسپورت برسند. در این روش دیگر فرد نیازی به هزینه برای تهیه بلیط، اقامت و سفر به کشور واسطه نخواهد داشت و تمامی امور توسط نماینده او انجام می‌شود و بدین ترتیب هزینه‌های اضافی او کاهش پیدا می‌کند.

مدت زمان لازم پیکاپ ویزا

متقاضیان باید پس از دریافت ایمیل موافقت ویزا به مدت 30 روز پاسپورت خود را جهت چسباندن لیبل ویزا به سفارت مورد نظر تحویل دهند. پس از ارسال پاسپورت، به طور میانگین یک تا دو هفته طول خواهد کشید تا پاسپورت شما به دستتان برسد. در صورتی که افراد در طی این بازه زمانی 30 روزه برای پیکاپ ویزا اقدام نکنند، ویزای آنها ریجکت یا برگشت داده خواهد شد.

مزایای استفاده از پیکاپ ویزا

متقاضیان ویزای کشورهایی مانند کانادا یا آمریکا برای دریافت ویزای خود باید به یکی از کشورهای واسطه همچون امارات، ترکیه یا ارمنستان سفر کنند. سفر به کشوری دیگر، هزینه‌های اضافی همچون خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و پرداخت عوارض خروج از کشور و امثال را به دنبال دارد و فرد متحمل هزینه‌های بسیاری می‌شود؛ بنابراین استفاده از پیکاپ ویزا بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داده و افراد تنها باید هزینه سفارت و هزینه نماینده‌های قانونی آژانس مسافرتی را پرداخت کنند.

همچنین استفاده از پیکاپ ویزا به تایم کاری و شغل شما صدمه‌ای وارد نمی‌کند و در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌شود.

انجام خدمات پیکاپ ویزا با “قصران گشت”

قصران گشت یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی بوده که با برخورداری از کارشناسان و وکلای مجرب، متقاضیان را در راستای انجام خدمات مهاجرتی مختلف همچون پیکاپ ویزا یاری می‌دهد. در این راستا افرادی که به دنبال اخذ ویزای کانادا، آمریکا و انگلیس هستند، می‌توانند با آسودگی خاطر تمامی مراحل مرتبط با پیکاپ ویزای خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارند. علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت /https://www.ghasrangasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز