هرآنچه باید درباره مزدا 3 هاچ بک مدل 2024 بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مزدا 3 هاچ بک یکی از آن خودروهای جمع و جور و همه کاره‌ای است که ثابت کرده بسیار راحت و کاربردی است. این خودرو زیبا و پرشتاب ضمن این‌که از ظاهری مدرن و امروزی بهره می‌برد، خاطره دوران طلایی هاچ بک‌ها در دهه 80 و 90 میلادی را برایمان زنده می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از سال 2019 تا کنون تغییر عمده و چشمگیری بر روی مزدا 3 هاچ بک اعمال نشده ولی در مدل 2024 تجهیزات ایمنی و اطلاعات و سرگرمی به روزرسانی شده‌اند و تیپ جدید Carbon Turbo نیز به خط تولید اضافه شده است.

تیپ SKYACTIVE-G به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است که 191 اسب بخار نیرو و 252 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این تیپ 8.3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

در داخل کابین مزدا 3 هاچ بک مدل 2024 تجهیزاتی مانند شارژر وایرلس، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو، روکش چرمی صندلی‌ها و غربیلک فرمان، گرمکن صندلی و سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای به چشم می‌خورند.

از تجیزات ایمنی مزدا 3 هاچ بک مدل 2024 می‌توان به فناوری i-Activesense (شامل سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اضطراری و موارد دیگر)، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط، سنسورهای پارک و دوربین دید 360 درجه اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز