مزایای فروش کشنده از طریق سامانه‌ های تخصصی اینترنتی

آریاک سفر

بیشتر افرادی که قصد فروش کشنده خود را دارند، از روش‌های مختلف سنتی و امروزی برای این کار استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع سرعت بخشیدن به پروسه فروش خودروهای سنگین از جمله کشنده و کامیون است که فقط مشتریان خاص خود را دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روش‌های مختلف فروش کشنده و مزایای استفاده از سامانه‌های جدید اینترنتی برای فروش خودروهای سنگین پرداخته است.

روش‌های مختلف فروش کامیون و کشنده

فروش کشنده کارکرده از دهه‌های گذشته در نمایشگاه‌های خودروی خاص این ماشین‌ها اتفاق می ‌افتاد. در واقع فرد فروشنده مجبور بود که کامیون یا کشنده را به یک نمایشگاه خودرو در نزدیکی محل زندگی خود سپرده و منتشر مشتری بماند. در این روش محدود جغرافیایی فروش خودرو و تعداد مشتریان به شدت محدود می‌شد.

در ادامه و در سال‌های گذشته با همه گیر شدن اینترنت و فضای مجازی، کانال‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خرید و فروش پا به عرصه فروش انواع خودرو از جمله ماشین‌های سنگین نیز گذاشتند. در این سایت‌ها و کانال‌ها هر نوع کالایی قابل فروش بود و در این میان افرادی نیز بودند که قصد فروش خودروی خود را داشتند. عمومی بودن باعث می‌شد که یافتن خودرو در این سایت‌ها و کانال‌ها مشکل شده و زمان زیادی صرف صحبت تلفنی با خریداران نه چندان جدی می‌شد. به خصوص اینکه در این راهکارها محدودیت جغرافیایی نیز حذف می‌شد و افراد بیشتری با فروشنده خودرو در ارتباط بودند.

این روزها سایت‌ها، سامانه‌ها، اپلیکیشن‌ها و کانال‌های مجازی تخصصی فروش خودروهای سنگین نیز پا به این عرصه گذاشته‌اند. این سایت‌ها به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و مشتریان واقعی‌تری تقاضای خرید کشنده و یا کامیون را دارند. از سوی دیگر برخی از این سایت‌ها خدمات دیگری چون کارشناسی و پاسخگویی به مشتریان را بر عهده می‌گیرند.

دریان سفر امید

کشنده - کاماپرس

مزایای استفاده از سایت‌های فروش انواع کشنده

فروش کشنده از طریق سایت‌های تخصصی می‌تواند مزایای زیادی را با خود برای خریدار و فروشنده به همراه بیاورد. برخی از این مزایای به ماهیت آنلاین بودن این روش فروش و برخی دیگر به عملکرد تخصصی و پرسنل متخصص این سایت‌ها و شرکت‌ها برمی‌گردد. از جمله مهم‌ترین مزایای فروش کامیون و کشنده در سایت‌های تخصصی این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم محدودیت جغرافیایی و امکان فروش خودرو در هر نقطه از ایران
  • افزایش شانس فروش سریع کشنده به دلیل اینترنتی بودن فروش
  • امکان سپردن صفر تا صد پروسه فروش از جمله پاسخگویی خریداران به این سامانه‌ها
  • امکان بررسی و کارشناسی خودروی کارکرده
  • قیمت گذاری درست و عادلانه
  • امکان خرید و فروش اقساطی و همراه با تسهیلات

روش فروش در سایت‌های تخصصی خرید و فروش خودروهای سنگین

استفاده از سایت‌ها و سامانه‌های تخصصی خرید و فروش کشنده و سایر خودروهای سنگن بسیار آسان است. شما می‌توانید آگهی فروش کشنده خود را به صورت رایگان و به آسانی در بسیاری از این سایت‌ها ثبت کنید. پس از بررسی و تایید آگهی، توسط کارشناسان سایت، این آگهی در معرض دید علاقمندان به خرید قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید خود پاسخگوی مشتریان باشید اما اگر زمان کافی برای این کار را ندارید، می‌توانید پاسخگویی را به کارشناسان سایت بسپارید. همچنین معمولا امکان بازدید از خودرو، کارشناسی موتور و بدنه خودرو و قیمت‌گذاری کارشناسی شده نیز به درخواست فروشنده یا خریدار وجود دارد.

کشنده - کاماپرس

نکات مهم برای فروش اینترنتی کشنده

نکته مهم و ضروری در این زمینه عدم اعتماد به اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خرید و فروش کالاهای عمومی و  کانال‌های فضای مجازی برای فروش خودروی سنگین است. چراکه بیشترین کلاهبرداری‌ها در این مجاری اتفاق می‌افتد. به همین دلیل بهتر است به سراغ سایت‌های تخصصی و شرکت‌های ثبت شده در این زمینه بروید.

همچنین بهتر است که در هنگام پر کردن فرم‌های مربوط به فروش کشنده، اطلاعات خودرو را به صورت دقیق و صادقانه وارد کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید. قیمت گذاری درست و کارشناسی و ارائه دقیق اطلاعات می‌تواند به نفع شما بوده و در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی کند.

فروش کشنده از طریق سامانه «اتوبان»

شرکت «اتوبان» از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای تجاری آغاز کرده است. این شرکت خدماتی چون خرید سفارشی، فروش سفارشی، تسهیلات خرید خودرو و کارشناسی خودرو را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات شرکت اتوبان به سایت dieselrun.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02191009945 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان