مزایای استفاده از هدلایت به جای لامپ‌های هالوژنی و زنون

هدلایت - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه بسیاری از رانندگان خودرو ترجیح می‌دهند که از هدلایت به جای دیگر لامپ‌های چراغ جلوی خودرو استفاده کنند. استفاده از این نوع لامپ باعث عملکرد بهتر چراغ خودرو در نوردهی و روشنایی می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای استفاده از هدلایت به جای دیگر لامپ‌های چراغ جلوی خودرو از جمله زنون و هالوژنی پرداخته است.

هدلایت چیست؟

هدلایت جدیدترین نوع لامپ است که جایگزین لامپ چراغ جلوی خودروها می‌شود. دلیل این جایگزینی دوام بالا و میزان نور بیشتری است که نسبت به لامپ‌های دیگر از جمله لامپ هالوژنی و زنون دارد.  هدلایت یک لامپ مبتنی بر LED است. به همین دلیل برای روشنایی نیاز به مصرف انرژی بالایی ندارد. از هدلایت‌های پرفروش بازار می‌توان به هدلایت m8 و هدلایت  m8 pro  اشاره کرد.

هدلایت - کاماپرس

نوردهی بالا

میزان نوری که هدلایت می‌دهد به مراتب بیشتر از سایرهای لامپ‌های چراغ جلو خودرو مانند زنون است. این نوع لامپ می‌تواند تا 8000 لومن نور تولید کند که برای لامپ خوردو رقم قابل توجهی است. نکته جالب اینکه لامپ‌های هالوژنی حدود 3200 لومن و لامپ‌های زنون حدود 5000 لومن روشنایی تولید می‌کنند. روشنایی که این لامپ ایجاد می‌کند برای سفرهای جاده‌ای ایده آل است.

راز آسمان پایتخت

به دلیل نوردهی بالا، از هدلایت‌ها می‌توان به عنوان چراغ مه شکن، چراغ نوربالا و چراغ نورپایین استفاده کرد و همین موضوع کاربرد آن‌ها را افزایش می‌دهد.

هدلایت

نصب آسان

نصب لامپ‌های هدلایت آسان‌تر از لامپ‌هایی مانند زنون است. در هنگام نیاز به تعویض لامپ نیز خود شخصا می‌توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید و نیازی برای مراجعه به مراکز فنی نیست.

امنیت بیشتر در هنگام حادثه

لامپ‌های زنون معمولا در محفظه‌هایی قرار می‌گیرند که در درون آن گاز زنون وجود دارد. این گاز در صورت متصاعد شدن، ممکن است خطرآفرین باشد. دیگر لامپ‌ها نیز در موقع شکستگی ممکن است آسیب زننده باشند. این در حالیست که هدلایت به دلیل ساخته شدن از نوع LED و نوع طراحی در هنگام حادثه آسیبی به شما وارد نمی‌کند.

اقتصادی مقرون به صرفه بودن

لامپ‌های هدلایت طول عمر بسیار بالایی داشته و در عین حال قیمت پایین‌تری نسبت به لامپ‌هایی چون زنون دارند. قیمت پایین‌تر و عملکرد بهتر باعث شده است که استفاده از هدلایت اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

برخی از هدلایت‌ها برای افزایش طول عمر دارای فن هستند. فن باعث خنک شدن هدلایت و افزایش طول عمر آن می‌شود. در حالیکه سایر لامپ‌ها چنین امکانی را ندارند و بیشتر از هدلایت‌ها نیاز به تعویض و خرید لامپ جدید دارند.

هدلایت ماشین - کاماپرس

عملکرد سریع

هدلایت برخلاف لامپ‌هایی مانند زنون نیاز به گرم شدن برای نوردهی ندارد و به صورت فوری و خیلی سریع شروع به نوردهی می‌کند. این موضوع نیز می‌تواند مزیت به حساب بیاید. به خصوص در نوربالا و استفاده از نور بیشتر این موضوع مهم‌تر است.

خرید هدلایت از سایت «ونوپارت»

«ونوپارپ» یکی از اولین فورشگاه‌های فروش آنلاین انواع لوازم روشنایی، جانبی و یدکی خودرو است که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. شعار این فروشگاه آنلاین ارائه لوازم یدکی اروجینال با کم‌ترین قیمت ممکن است.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از ونوپارت می‌توانند به سایت رسمی این شرکت به آدرس venopart.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09021110092 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ونو پارت
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز