محصولات هوش مصنوعی هلو به زودی رونمایی می‌شود

تور لحظه آخری-کاماپرس

گروه فناوری اطلاعات هلو با ورود به حوزه هوش مصنوعی، نسبت به تولید و ارایه محصولات هوشمند اقدام می‌کند.

حمیدرضا صدیقیان راد با بیان اینکه مجموعه هلو با توجه به نیاز مشتری و همگام با تکنولوژی روز دنیا، به حوزه هوش مصنوعی و تولید محصولات هوشمند ورود کرده است، ادامه داد: کلیه پلتفرم‌های هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف کسب و کاری هلو در حال توسعه بوده و محصولات متنوع و قدرتمندی در این راستا طراحی و تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو با بیان اینکه اکثر محصولات از فاز آزمایشگاهی عبور کرده و به زودی رونمایی می‌شوند، تصریح کرد: برخی از این محصولات هوشمند همچون «چت بات» در نمایشگاه اخیر الکامپ رونمایی شد. چت بات نوعی محصول هوشمند برای برقراری تعامل بین اصناف و کاربران است.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه تا سال 88 نسخ و ورژن‌های مختلف نرم افزار حسابداری هلو به صورت عمومی برای کلیه اصناف منتشر می‌شد، ادامه داد: از سال ۸۸ با توجه به نیاز اصناف، تولید نرم‌افزارهای تخصصی آغاز شد و  در حال حاضر نرم‌افزارهای تخصصی هلو در بیش از 150 صنف طراحی و پیاده‌سازی شده است.

صدیقیان راد در پایان با بیان اینکه گروه فناوری اطلاعات هلو در قالب چند شرکت مستقل، 3 مجموعه بزرگ از محصولات را با 3 برند مختلف تولید و عرضه می‌کند، گفت: مجموعه نرم افزارهای هلو APEX برای اصناف، مجموعه نرم‌افزارهای اسپاد برای شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط و مجموعه نرم‌افزارهای آندرومدا برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، مهمترین محصولات مجموعه هلو را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : مهندسی هلو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز