هلو در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1402

لست سکند

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ اما لزوم و فایده برگزاری نمایشگاه الکامپ چیست و در این نمایشگاه چه فرصت‌هایی برای کسب‌وکارها وجود دارد؟

درباره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1402

«نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک» با نام شناخته‌شده‌ی «الکامپ» بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور شمرده می‌شود. الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران فعال است. این نمایشگاه به‌طور سالانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ پس از سه بار اعلام برگزاری و لغو مجدد از خرداد 1400 تا مرداد 1401 به دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا، قرار است از 4 تا 7 تیر ماه امسال برگزار شود.

نمایشگاه الکامپ 1402 شامل بخش‌های مختلفی خواهد بود. در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ 1402، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان، فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام استارز، الکام پیچ، الکام تاکز، الکام جابز، تینو استارز، توان تک، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب نیز پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه الکامپ

الکام‌پیچ

«الکام‌پیچ» فرصتی برای ارائه و دیده‌شدن کسب‌وکارها است. در الکام‌پیچ کسب‌وکارها این فرصت را دارند که خود را از دیدگاه مخاطب ببینند و بسنجند. الکام‌پیچ داورانی را پیش روی کسب‌وکارها می‌گذارند تا آنها را بررسی کرده و بازخورد مناسب را ارائه دهند.

آوردگاه سرمایه

«آوردگاه سرمایه» یکی از بخش‌های اصلی الکام استارز است و به آشنایی سرمایه‌گذاران با استارتاپ‌ها و کسب‌کارهای نو کمک می‌کند. این برنامه مانند دیگر برنامه‌های جانبی الکام استارز به‌طور آنلاین برگزار خواهد شد.

پاویون شتاب

«پاویون شتاب» که در گذشته در قالب برنامه‌ای محدود با عنوان «اتاق شتاب» فعال بود از سال 98 تغییر نام داده و در جهت هم‌افزایی هر چه بیشتر شتابدهنده‌ها در فضایی متمرکز و تجمیع امکانات الکامپ برای اطلاع‌رسانی و هدایت بازدیدکنندگان و پاسخ‌گویی به نیازهای حوزه شتابدهی فعالیت می‌کند. در نمایشگاه پیش رو نیز با توجه به رویکرد آنلاین الکام استارز، خدمات مشاوره و آماده‌سازی تیم‌ها برای جذب سرمایه در پاویون شتاب به‌طور رایگان در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرد.

تینو استارز

تینو استارز رقابت استارت‌آپی دانش‌آموزان است. این رویداد برای دومین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد. رویداد تینو استارز در راستای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و برای ایجاد بستر تعاملات و شبکه‌سازی تیم‌های دانش‌آموزی در کنار کسب‌وکارهای توسعه‌یافته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

هلو در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

گروه فناوری اطلاعات هلو یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و تکنولوژی است که بیش از دو دهه است با تمرکز بر تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری فعالیت می‌کند. هلو APEX با تولید نرم‌افزارهای تخصصی برای بیش از 150 صنف مختلف توان خود را بر کمک به کسب ‌و کارها در زمینه‌ی مدیریت حرفه‌ای امور و حسابداری بی‌نقص معطوف کرده است.

نرم‌افزارهای هلو APEX برای استفاده توسط واحدهای صنفی، شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های پیمانکاری ارائه می‌شود. گروه فناوری اطلاعات هلو بر پایه رفع نیازهای اصناف مختلف به طراحی و تهیه نرم‌افزارهای حسابداری ویژه و تخصصی پرداخته و نرم‌افزارهای صنفی خود را با امکانات کاربردی متعدد ارائه کرده است. از طرفی با قراردادن قابلیت اتصال نرم‌افزار به سخت‌افزارهای فروشگاهی، عملیات فروش محصولات را نیز به کاری سریع و آسان تبدیل کرده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو APEX با قابلیت اتصال به صندوق فروشگاهی کمک می‌کند تا همه امور مربوط به ثبت سفارش‌های مشتریان، تسویه‌حساب و چاپ فیش به‌سرعت پیش برود. همچنین با اتصال به انواع ترازوهای دیجیتال، عملیات ثبت فاکتور و تحویل نسخه چاپی فاکتور به مشتریان را به‌سرعت و بدون هیچ‌گونه خطایی انجام می‌دهد. نرم‌افزار هلو APEX  برای سهولت و راحتی کار، به سخت‌افزارهای فروشگاهی دیگری نیز از جمله کالرآیدی، فیش پرینت، بارکدخوان و نمایشگر مشتری متصل می‌شود.

گروه فناوری اطلاعات هلو امسال با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1402 تحت عنوان هلوپلنت به‌طور کامل و با جزییات به معرفی و ارائه محصولات متنوع و امکانات ذکرشده در بالا می‌پردازد. شما می‌توانید از تاریخ 4 تا 7 تیر ماه از غرفه هلوپلنت دیدن کرده و از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : مهندسی هلو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز