محبوب‌ ترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

اچ پی یکی از اولین شرکت‌های ارائه کننده لپ تاپ در جهان است و لپ تاپ‌های عرضه شده توسط این برند قیمت به مراتب بیشتری نسبت به اغلب برندهای لپ تاپ دارد. شاید دلیل این موضوع را باید در دوام، کیفیت و قدرت لپ تاپ‌های اچ پی دنبال کرد. اچ پی که مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار گرفته است، بزرگترین شرکت تولیدکننده چاپگر و لپ تاپ در جهان است.

کاماپرس نیز در این گزارش با جستجو در سایت سبیت، محبوب‌ترین لپ تا‌پ‌های گیمینگ اچ پی را به همراه قیمت روز لپ تاپ بررسی و معرفی می‌کند.

قدرتمندترین لپ تاپ اچ پی در بازار

لپ تاپ 16.1 اینجی اچ پی مدل OMEN16-K0033DX-AB قدرتمندترین لپ تاپ اچ پی در بازار ایران و یکی از لپ تاپ‌های محبوب حرفه‌ای‌ها از جمله علاقه‌مندان به بازی‌های یارانه‌ای است. اولین مزیت عمده این لپ تاپ نسبت به سایر لپ تاپ‌های اچ پی صفحه نمایش بزرگ‌تر آن است. همین موضوع سبب شده است که وضوح تصویر 2560*1440 را در این لپ تاپ شاهد باشیم.

پردازنده بسیار قدرتمند Corei9، 16 گیگابایت رم، کارت گرافیکی 6 گیگابایتی جی فورس و یک ترابایت هارد اس اس دی نیز دلیل اصلی قدرتمند بودن OMEN16-K0033DX-AB نسبت به سایر رقباست. این لپ تاپ اچ پی در لحظه نگارش این گزارش به قیمتی حدود 76 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ پی مدل Victus 15-FB1013DX

لپ تاپ اچ پی مدل Victus 15-FB1013DX که هم اکنون در بازار به قیمت 40 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد، مجبوب ترین مدل این شرکت است که از پردازنده قدرتمند رایزن 5 استفاده کرده است. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی به همراه پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی جی فورس این لپ تاپ را مناسب اجرای بازی‌های روز بازار می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برتر این لپ تاپ قابلیت ارتقای آن است. به عنوان مثال شما می توانید رم این دستگاه را تا 64 گیگابایت افزایش دهید. همچنین می توانید از دو هارد اس اس دی در کنار هم استفاده کنید.

محبوب‌ترین لپتاپ گیمینگ اچ پی با پردازنده Corei5

لپ تاپ اچ پی مدل Victus 15-FA1093DX-FE مشخصات و قیمتی مشابه نمونه قبلی معرفی شده دارد اما در این لپ تاپ به جای پردازنده رایزن 5 از پردازنده Corei5 استفاده شده است. رم 8 گیگابایتی و هارد یک ترابایتی اس اس دی این لپ تاپ به همراه پردازنده گرافیکی 6 گیگابایتی جی فورس، تضمین کننده اجرای تمام بازی‌های به‌روز بازار است.

این لپ تاپ 15.6 اینجی دارای قابلیت‌های دیگری چون نور صفحه کلید، تایپ چند لمسی و صفحه نمایش مات است. لپ تاپ اچ پی مدل Vicus 15-FA1093DX-FE هم اکنون به قیمتی حدود 39 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

لپ تاپ  اچ پی  Pavilion Gaming 15-ec2345nw-AB

این لپ تاپ، محبوب‌ترین لپ تاپ اچ پی از سری Pavilion Gaming است. یکی از دلایل محبوبیت این لپ تاپ استفاده از آخرین و قدرتمندترین پردازنده ساخت شرکت AMD یعنی رایزن 7 است. در کنار این نباید از رم 16 گیاگابایتی و هارد یک ترابایتی آن نیز به سادگی گذشت.

طراحی مدل Pavilion Gaming 15-ec2345nw-AB نیز زیبا و متفاوت است. دوام بالا و حاشیه بسیار نارک در کنار وزن کمتر نسبت به سایر مدل لپ تاپ‌های گیمینگ اچ پی این مدل را به یک مدل ایده آل تبدیل کرده است. این لپ تاپ به قیمتی حدود 44 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی در بازار

اگر شما به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ پرقدرت با قیمت مناسب هستید، مدل محبوب Pavilion Gaming 15-ec2345nw مناسب شماست. پردازنده قدرتمند رایزن 7، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی جی فورس شما را در هنگام بازی با مشکل مواجه نخواهند کرد. این لپ تاپ هم اکنون به قیمتی حدود 42 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اطلاع از قیمت روز لپ تاپ با سبیت

سبیت زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است و عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 نیز واردی دنیای فروش آنلاین شده و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند، به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز