محبوب ترین حلوا ارده های بازار کدام‌اند؟ + قیمت

ژیوار

حلوا ارده دارای تاریخچه‌ای طولانی است و ساخت آن به دوران صفویه باز می‌گردد. شاه عباس صفوی به شیخ بهایی دستور داد تا یک فرمول غذایی بسازد که علاوه بر کم حجم بودن، برای مصرف سربازان بسیار مناسب باشد. او نیز ترکیبی از کنجد آسیاب شده و شیره کشمش را به ‌عنوان یک وعده غذایی پیشنهاد داد و بدین‌گونه اولین نمونه از حلوا ارده امروزی ساخته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

حلوا ارده سرشار از منبع پروتئین بوده و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخودار است. خوردن یک وعده این ماده مغذی در روز علاوه بر رفع خستگی، به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین حلوا ارده‌های بازار را معرفی می‌کند؛

1- حلوا ارده با شیره خرما شیررضا

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش با حجم 400 گرم 75 هزار تومان است. مصرف حلوا ارده با شیره خرما در آغاز روز به صورت ناشتا، علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز موجب افزایش قدرت یادگیری نیز می‌شود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2- حلوا ارده سنتی قوت

قیمت این محصول در بسته بندی 500 گرمی 99 هزار تومان است. مصرف حلوا ارده به رفع کم خونی و کمبود آهن خون نیز کمک بسیاری می‌کند. بنابراین، به افرادی که دچار فقر آهن و کم خونی هستند، مصرف این ماده غذایی بسیار توصیه می‌شود.

3- حلوا شکری ساده عقاب

قیمت این محصول با حجم 400 گرم 113 هزار تومان است. از دیگر مزایا خوردن حلوا ارده می‌توان به بهبود و تسکین بیماری‌های استخوان و مفاصل اشاره کرد.

4- حلوا ارده ممتاز نیری

قیمت این محصول در بسته‌بندی 500 گرمی 125 هزار تومان است. حلوا ارده‌ دارای املاح بسیاری همچون کلسیم، فسفر، ویتامین ایی و بی بوده و به تقویت استخوان و کاهش پوکی استخوان نیز کمک بسیاری می‌کند.

5- حلوا ارده نرم با شیره خرما برادران عاصمی

قیمت این حلوا ارده در حجم یک کیلوگرمی 182 هزار تومان است. مصرف حلوا ارده کمک بزرگی به رفع کم‌خونی، فقر آهن و کاهش حملات میگرنی می‌کند.

6- حلوا ارده پرمغز و ممتاز کامجد

این حلوا ارده در بسته‌بندی 500 گرمی با قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. از ترکیبات این حلوا ارده پرمغز می‌توان به خلال پسته، خلال بادام، بادام هندی، گردو، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و خلال بادام زمینی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : برادران عاصمیشیررضاعقابکامجدنیری
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “محبوب ترین حلوا ارده های بازار کدام‌اند؟ + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز