محبوب ترین تونر پاک کننده صورت با ویژگی ضد آلودگی

تونر پاک کننده
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آلودگی هوای این روزهای کلانشهرها علاوه بر مضرات فراوان برای سلامتی بدن، بر سلامت پوست و مو نیز تاثیرات منفی بی‌شماری دارد. در این میان یکی از محصولات مفید و کاربردی برای کاهش مضرات آلودگی بر پوست صورت، تونر پاک کننده است. تونر پاک کننده صورت می‌تواند به پاکسازی عمیق‌، تنظیم  pH، کاهش چربی و منافذ باز پوست و همچنین آبرسانی پوست کمک کند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین تونر پاک کننده صورت با ویژگی ضد آلودگی را معرفی می‌کند.

انواع تونرهای پاک کننده صورت

تونر‌ها بر اساس نوع و نیاز‌ پوست، انواع مختلفی دارند. به عنوان نمونه تونر‌های بدون الکل برای پوست‌های خشک و حساس و تونرهای حاوی الکل برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. اسید سالیسیلیک از دیگر ترکیبات موثر در تونرها بوده که با خاصیت لایه‌برداری و کاهش چربی به سلامت پوست‌های چرب کمک می‌کند و یا اسید هیالورونیک موجود در برخی تونرها در آبرسانی عمیق پوست‌های خشک و دهیدراته موثر است.

 بهترین تونرهای پاک کننده صورت

1-تونر درمالاین

تونر درمالین با از بین بردن آلودگی‌های سطحی و منافذ باز باعث پاکسازی عمقی پوست شده و همچنین با از بین بردن جوش‌های سطحی و لک‌های پوستی می‌تواند گزینه مناسبی برای پوست‌های مستعد آکنه باشد. علاوه بر آن این تونر با لایه برداری سلول‌های مرده پوست، باعث شفافیت و براقی آن می‌شود. تونر درمالاین برای انواع پوست‌ مناسب است.

تونر درمالاین

2-تونر پاک کننده صورت سینره

در ساخت این تونر از ترکیبات مختلف گیاهی استفاده شده که همین موضوع عامل اثرگذاری فوق‌العاده آن بر روی پوست صورت به شمار می‌رود. تونر سینره همچنین با خاصیت آلودگی زدایی، باعث بسته‌شدن منافذ باز پوست صورت شده و از ورود آلودگی‌ به لایه‌های زیرین آن جلوگیری می‌کند. این تونر ضد آلودگی، همچنین بر متابولیسم سلول‌های پوستی اثر گذاشته و باعث شادابی و براقی پوست می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

تونر پاک کننده صورت سینره

3-تونر صورت لافارر مخصوص پوست خشک

تونر لافارر مخصوص پوست‌های خشک، باعث نرمی و آبرسانی به لایه‌های سطحی و عمقی پوست شده و با اثرگذاری بر منافذ باز پوست، آنها را کوچک کرده و از هر گونه آلودگی و ناخالصی و مواد آرایشی پاک می‌کند. این تونر صورت از ترکیبات مختلفی مثل عصاره پیچک، خیار، ملیسا، پاریتاریا، الدبری و پنیرک به همراه سدیم لاکتات، سدیم هیالورونات و ویتامین های C و E تشکیل شده است. تمام این ترکیبات در کنار هم باعث آبرسانی به پوست شده با پاکسازی پوست، از بروز مشکلات مختلف پوستی جلوگیری می‌کنند. از دیگر مزایای تونر لافارر می‌توان به تسکین التهابات پوستی، کاهش قرمزی، احیا و شفافیت پوست اشاره کرد.

تونر صورت لافارر مخصوص پوست خشک

4-تونر مولتی اکتیو لافارر

در ترکیبات تونر مولتی اکتیو پوست چرب و مختلط لافارر از ترکیبات مختلف گیاهی شامل عصاره گل بید سفید، گل نرگس و درخت چای استفاده شده است. این تونر با اثر بر منافذ باز پوست باعث کوچک شدن آن‌ها شده و با از بین بردن آلودگی‌های پوست به صورت عمقی از بروز ضایعات پوستی مانند جوش جلوگیری می‌کند.

تونر مولتی اکتیو لافارر

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز