بهترین و پرفروش ترین عطر زنانه و مردانه + راهنمای خرید

خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه، گذشته از اینکه به اطلاعات کافی خریداران درباره برندهای مختلف بستگی دارد، کاملا به سلیقه و تمایل درونی فرد نیز وابسته است؛ به همین دلیل قبل از رفتن به مراکز فروش عطر و ادکلن و تست بوهای مختلف، بهتر است که از قبل، اطلاعاتی درباره انواع عطر زنانه و مردانه بدانید.

به گزارش کاماپرس، انتخاب عطر و ادکلن و استفاده از آنها بیانگر شخصیت و ذائقه شما است. گذشته از مسئله ذائقه، موضوع هزینه نیز بسیار در انتخاب عطر و ادکلن مهم به نظر می‌رسد. به هر حال برای انتخاب هر نوع عطری باید این دو مورد را در نظر داشت و سپس بهترین عطر را انتخاب کرد. این روزها برندهای گوناگونی به تولید عطر و ادکلن می‌پردازند؛ بنابراین خرید عطر اورجینال با تکمیل اطلاعات و شناسایی بازار، کار سختی به نظر نمی‌رسد.

بهترین سایت ایرانی برای خرید عطر اورجینال و برند زنانه و مردانه

با توجه به گسترش اینترنت و افزایش خرید اینترنتی، دیگر حتی لازم نیست به مراکز عطر و ادکلن فروشی مراجعه کنید. کافی است با یک وبسایت معتبر آشنا شوید و با مطالعه توضیحات انواع عطر و بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. “سفیر” یک برند نام آشنا در این حوزه است که علاوه بر مراکز حضوری، وبسایت اینترنتی دارد و مشتریان دیگر نیازی به حضور در مراکز آن ندارند. تنها کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://www.safirstores.com مراجعه کرده و گزینه عطر و ادکلن را انتخاب کنید تا بیش از 500 مورد از این محصولات از برندهای مختلف در قیمت‌های گوناگون به شما معرفی شود. در ادامه دو مورد از انواع عطر اورجینال این سایت معرفی شده است.

خرید عطر-کاماپرس

پور فم دیلان بلو زنانه ورساچه؛ عطر پرفروش برند دیور

خانم‌هایی که عاشق برند دیور هستند و از عطرهایی با بوی گل‌های مختلف لذت می‌برند، عطر پور فم دیلان بلو ورساچه را نباید از دست بدهند. ورساچه یک برند ایتالیایی معتبر در زمینه پوشاک، کیف و کفش و عطر است که افراد زیادی در سراسر جهان برای خرید عطر اورجینال محصولات آن را خریداری می‌کنند. این مجموعه در زمینه تولید انواع عطر زنانه تبحر دارد. یکی از عطرهای پرفروش برند ورساچه، پور فم دیلان بلو ورساچه نام دارد که در سال 2017 میلادی با رایحه گل و میوه‌ به بازار عرضه شد. نت بالای این عطر، سیب سبز گرنی اسمیت، انگور فرنگی سیاه و شبدر است. نت‌های میانی آن به سمت بوی هلو، یاس و رز می‌رود و نت پایانی این محصول نیز تلفیقی از عطر نعناع هندی، چوب‌های سفید و مشک است.

عطر مذکور در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود است و در گروه رایحه‌های شیرین و ملایم قرار دارد. این محصول در وبسایت سفیر موجود بوده و با قیمت پنج میلیون و 528 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ساواج؛ پرفروش‌ترین عطر مردانه دیور

دیور برای همه جنسیت‌ها و گروه‌های سنی عطر تولید و روانه بازار می‌کند. برند دیور در سال 2018 یک عطر مردانه به نام ساواج را به بازار عرضه کرد. رایحه این عطر مردانه در گروه­بندی شرقی، چوبی و آروماتیک قرار می‌گیرد. رایحه اصلی این محصول ترنج کالابریایی است. پس از آن کم کم رایحه ادویه‌ای فلفل سیچوان مانند نسخه اولیه به مشام می‌رسد که با رایحه بادیان ختایی و جوز هندی ترکیب می‌شود. بعد از آن کم کم بوی اسطوخودوس و آمبروکسان خودنمایی می‌کند. تمامی این رایحه‌ها یادآور عطر همیشگی سوآویج است. آخرین نت این عطر به سمت رایحه وانیل پاپوآ گینه نو می‌رود که نقش پررنگی در یادآوری حس مردانگی دارد.

این عطر با حجم 100 میلی لیتری به بازار عرضه شده و در گروه رایحه‌های تلخ و خنگ قرار می‎‌گیرد. قیمت این محصول در وبسایت سفیر 9 میلیون و 185 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز