بهترین عطرهای پسرانه از نگاه خانم های جوان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پسرهای جوان جزو آن دسته افرادی هستند که دنبال خطر کردن و انجام کار‌های جسورانه‌اند. بنابراین انتخاب عطری که مناسب این حال و هوا باشد و به آن‌ها حس قدرت و بی‌پروایی در انجام فعالیت‌هایشان را بدهد، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد. از طرفی دنبال جلب توجه از طرف جنس مخالف هستند و عطری که استفاده می‌کنند باید حس و رایحه اغواگری و عاشقانه را در آن‌ها تقویت کند. این موضوع از دید کمپانی‌های بزرگ عطر‌سازی نیز پنهان نمانده و آن‌ها با استفاده از ترکیبات خاص و طراحی و ساخت عطر‌ها، انواع این حس‌ها را در این پسران جوان زنده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش بهترین عطر‌های پسرانه از نگاه خانم‌های جوان را به طور کامل توضیح خواهد داد.

1-عطر آرماف تگ هیم

عطر آرماف تگ هیم از جمله عطر‌های مناسب پسران جوان است که در جذب جنس مخالف دغدغه دارند. این عطر با ترکیبات مختلفی که در تولید آن استفاده شده جسارت و قدرت را به رخ می‌کشد و باعث جلب توجه برای خانم‌های جوان می‌شود. در فرمولاسیون این عطر از گریپ فروت، لیمو، فلفل صورتی، ترنج، زنجبیل، نعناع، اسطوخودوس، چوب صندل، نعناع هندی و سدر استفاده شده که بر جذابیت رایحه بی‌نظیر و اغواگر آن می‌افزاید. نکته‌ی جالبی که در مورد این عطر وجود دارد این است که از نظر رایحه به عطر بلوشنل بسیار شبیه است ولی از لحاظ قیمتی به صرفه تر می‌باشد. این عطر در بازار 1میلیون و 500 هزار تومان خرید می‌شود.

عطر آرماف تگ هیم

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-عطر دیور ساواج

عطر دیور ساواج را در دنیا به عنوان یکی از عطر‌های آروماتیک می‌شناسند که همین‌ امر این عطر را برای جلب توجه خانم‌های جوان از سوی پسران به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. عطر دیور ساواج در سال 2015 توسط طراح سرشناس آن آقای فرانسوا دماشی به بازار عرضه شد و توانست به طرز عجیب و در مدت کوتاهی در بین آقایان در هر گروه سنی محبوب شود. آنچه که این عطر و رایحه را بی‌بدیل و منحصر‌به‌فردجلوه می‌دهد ترکیباتی مانند ترنج کالابریایی، فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، خس خس، نعناع هندی، شمعدانی، آمبروکسان و سدر است. قیمت این عطر در بازار بین 6 تا 8 میلیون تومان است.

عطر دیور ساواج

3-عطر بلو شنل

عطر بلو شنل یکی از عطر‌های معروف برند شنل است که در سال 2010 وارد بازار شد و با رایحه چوبی و محبوب خود جایگاه ویژه‌ای در بین جوان‌ها باز کرد. استفاده از رایحه های مختلفی مانند گریپ فروت، لیمو، نعناع، زنجبیل، جوز هندی، یاس، خس خس، سدر و چوب صندل این عطر را به عطری شیک و جذاب برای پسران در مهمانی‌های شبانه و جذب جنس مخالف تبدیل کرده است. قیمت این عطر بین 6 تا 8 میلیون تومان است.

عطر بلو شنل

4-عطر دی بای دیزل

عطر دی بای دیزل یک عطر نسبتا جدید به شمار می‌رود که در سال 2022 وارد بازار شد. عطر دی بای دیزل یک عطر معتدل و شیک است و می‌توان آن را به نوعی یک عطر چهار فصل دانست. به دلیل استفاده از عناصر و رایحه‌هایی مانند زنجبیل، ترنج، اسطوخودوس، گل پنبه، وانیل و عنبر در ترکیب اصلی آن، عطر دی بای دیزل را برای مهمانی‌های رسمی شبانه و دیت‌های عاشقانه به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. قیمت این عطر در بازار بین 3 تا 4 میلیون تومان است.

عطر دی بای دیزل

5-عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

شاید یکی از دلایل محبوبیت این عطر در بین پسر‌های جوانی که دنبال جلب توجه جنس مخالف هستند، شباهت رایحه آن با بوی عطر معروف و خواستنی کرید اونتوس باشد. در‌واقع این عطر با الگو‌برداری از ترکیبات عطر کرید اونتوس توانست تا حدودی محبوبیت ویژه‌ای در بین جوانان پیدا کند. علاوه بر این، آن چه که رایحه‌ی آرماف کلاب د نویت اینتنس در پسران جوان حس غرور و جذابیت ایجاد می‌کند، برخواسته از رایحه‌های لیمو، آناناس، ترنج، کشمش سیاه و سیب، یاس و رز، مشک، عنبر، نعناع هندی و وانیل است. قیمت این عطر در بازار بین 2 تا 4 میلیون تومان گزارش شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز