محبوب ترین عطر زارا در سال 2023

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند زارا را به لباس‌های شیک با طراحی‌های منحصربفرد و قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود. اما در چند دهه اخیر زارا وارد صنعت عطر و ادکلن‌سازی شده و عطر‌ زارا را با رایحه‌های بی‌نظیر و ماندگار وارد بازار کرده است. شرکت زارا این عطر‌ها را با الهام از عطر‌های لوکس از برند‌های خاص و گران تولید کرده تا افراد بتوانند رایحه‌ برند‌های گران و سلبریتی‌پسند را با قیمت‌های اقتصادی تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین عطر‌های زارا در سال 2023 را به شما معرفی خواهد کرد.

1-عطر لایتلی بلوم

عطر لایتلی بلوم در سال 2017 وارد بازار شد و با رایحه ملایم و خوشبو برای مصارف روزمره و همچنین محل کار بسیار مناسب است. به دلیل استفاده از ترکیبات مختلف مانند نیلوفر آبی، گل‌های آبزی، مشک، گل صد‌تومانی و … در این عطر، بویی ایجاد می‌شود که بیشتر برای دختران جوان و ظریف مناسب است. قیمت این عطر در بازار 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

عطر لایتلی بلوم

2-عطر اپل جویس

عطر اپل جویس یکی از عطر‌های محبوب زارا است که طرفداران زیادی دارد و همان‌طور که از اسم آن مشخص است دقیقا بوی سیب دارد؛ به‌طوری که با استشمام آن دقیقا حس گاز زدن یک سیب برای شما تداعی می‌‌شود. این عطر زارا به دلیل دارا بودن رایحه ملایم برای استفاده روزانه و یا محیط کار انتخاب بسیار مناسبی است. در فرمولاسیون این عطر با رایحه گلی، میوه‌ای و مشک‌آلود از ترکیباتی مانند سیب، گل صدتومانی و گل بنفشه استفاده شده و رایحه و بوی آن را رویایی می‌کند. قیمت این عطر در بازار 1 میلیون و 850 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر اپل جویس

3-عطر گاردنیا

عطر گاردنیا یکی از عطر‌های محبوب برند زارا در بین خانم‌هاست و با رایحه گرم و شیرینی که دارد برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. این عطر با بوی گرم و شیرین برای خانم‌های جذاب و شیک‌پوش و یونیک انتخاب خوبی است و حس قدرت و شایستگی را به آن‌ها القا می‌کند. در طبقه‌بندی بو‌ها این عطر را در گروه بو‌های شرقی و وانیلی قرار داده‌اند. علاوه بر آن در فرمولاسیون عطر گاردنیا از ترنج، مشک، وانیل و یاس استفاده شده است. این عطر در بازار 1 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر گاردنیا

4-عطر ویبرانت لیدر

عطر ویبرانت لیدر در گروه رایحه‌های تلخ و خنک قرار داشته و در سال 2018 توسط جرام اپینت از برند زارا روانه بازار شد. این عطر با رایحه خنک و تلخ مناسب آقایانی بوده که در مجالس رسمی شرکت می‌کنند، چراکه رایحه این عطر آن‌ها را جذاب و جنتلمن جلوه می‌دهد. عطر ویبرانت لیدر از لحاظ رایحه‌ای از عطر محبوب آقایان یعنی کرید اونتوس الهام گرفته شده و دارای رایحه ترنج، چوب خیزران و چرم می‌باشد. این عطر با قیمت بسیار مناسب‌تر از عطر کرید اونتوس ولی با همان رایحه بویی در بازار عرضه شده است.  این عطر نیز  با قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر ویبرانت لیدر

5-عطر رد وانیلا

عطر رد وانیلا در سال 2015 وارد بازار شد و با رایحه بویایی خاص، گویی که یک دسته گل در یکی از روز‌های گرم بهاری در دستان شماست. عطر رد وانیلا با رایحه گلی برای خانم‌های جوان مناسب بوده و در فصول بهار و تابستان جلوه‌ای خاص و پر از آرامش به آن‌ها می‌دهد. هم‌چنین در ترکیبات آن از نت‌های بویایی گل صد تومانی و زنبق، نارنگی تند و تمشک شیرین استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.

عطر رد وانیلا

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز