محبوب ترین تبلت هوآوی در بازار کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبلت هوآوی محبوب در بازار اغلب با ظرفیت حافظه داخلی و سایز صفحه نمایش متنوعی عرضه شده و در اکثرا موارد برای کاربرد عمومی و طراحی مناسب است. این تبلت‌ها که کیفیت صفحه نمایش مناسبی دارند، اکثرا با ظرفیت باتری خوبی طراحی شده‌اند و دارای اینترنت ۴ جی هستند‌. همچنین این تبلت‌ها دوربین‌های به نسبت مناسبی را عرضه می‌کنند و محصولاتی مناسب برای جوانان و نوجوانان به حساب می‌آیند.

کاماپرس در این گزارش ۵ تبلت هوآوی محبوب در خرداد ۱۴۰۳ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت هوآوی با مدل MatePad T10

این تبلت هوآوی با سایز صفحه نمایش ۹.۷ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول که ظرفیت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی را ارائه می‌دهد، دارای ظرفیت باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعته بوده و از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین این تبلت هوآوی کیفیت دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و کیفیت دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تبلت هوآوی با مدل MatePad T10s

این تبلت هوآوی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی طراحی شده و اندازه صفحه نمایش آن ۱۰.۱ اینچ در نظر گرفته می‌شود. این محصول که کیفیت دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی دارد، رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشته و ظرفیت باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تبلت ۴۵۰ گرمی امکان استفاده از سیمکارت را دارد.

تبلت هوآوی با مدل MatePad Pro 12.6 wifi

این تبلت فوق العاده دارای دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است‌. این محصول با ظرفیت باتری ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعته طراحی شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۲۵۶ و ۸ گیگابایت هستند‌. رزولوشن صفحه نمایش در این تبلت هوآوی ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و سایز صفحه نمایش آن نیز ۱۲.۶ اینچ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی هوآوی با مدل MatePad Pro WGR_W19

این تبلت هوآوی با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار داشته و صفحه نمایش آن ۱۲.۶ اینچ است. این محصول دوربین دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی همراه با سنسور TOF3D  را ارائه می‌دهد و کیفیت دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل به حساب می‌آید. این محصول ظرفیت باتری ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعته داشته و صفحه نمایش آن می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهد.

تبلت هوآوی با مدل MatePad 10.4 (2022)

این تبلت هوآوی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی دارد. این محصول ظرفیت باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعته را ارائه کرده و کیفیت دوربین سلفی و اصلی آن هر دو ۸ مگاپیکسل است‌. همچنین این تبلت از شبکه اینترنت ۴.۵ پشتیبانی کرده و رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندکالاتیکهوآوی
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز