متقاضیان پیش خرید کوییک فقط امروز را فرصت دارند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو کوییک در طرح جدید فروش محصولات سایپا ارائه شده و متقاضیان این محصول تنها امروز را برای ثبت‌نام مهلت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا کوییک را به سه صورت فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید عرضه کرده که هر متقاضی می‌تواند طبق نیاز خود و بخشنامه مورد نظر، ثبت‌نام کنند.

بیشتر از بازار خودرو:

در فروش فوق‌العاده سایپا کوییک با گیربکس معمولی در رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، نوک‌مدادی متالیک و مشکی متالیک عرضه شده و قیمت آن 168 میلیون و 74 هزار تومان است. کوییک اس سفید در این طرح 184 میلیون و 662 هزار تومان قیمت دارد و قیمت تعیین شده برای کوییک آر با گیربکس معمولی در رنگ‌های سفیدمشکی، قرمزمشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی، سفیدقرمز و مشکی قرمز 178 میلیون و 20 هزار تومان است.

متقاضیانی که قصد دارند در پیش‌فروش و مشارکت در تولید کوییک شرکت کنند، برای پیش خرید کوییک آر با گیربکس معمولی باید مبلغی معادل 89 میلیون و 10 هزار تومان و برای کوییک با گیربکس معمولی 84 میلیون و 27 هزارتومان به عنوان علی‌الحساب بپردازند.

گفتنی است موعد تحویل خودروها در مشارکت تولید که سود مشارکنت آن 6 درصد و سود انصراف آن 3 درصد است تیر الی مرداد 1402 خواهد بود و خودرو شرکت‌کنندگان در طرح پیش‌فروش طی مهر الی اسفند 1401 تحویل می‌شود.

قیمت خودرو در هنگام تحویل محاسبه و مابقی مبالغ از خریداران دریافت خواهد شد. متقاضیان باید بدانند که ثبت‌نام تنها از آدرس ایرانی‌کار باید انجام شود و اگر ثبت‌نام در سایت دیگری صورت گیرد تمامی عواقب برعهده فرد خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز