آخرین فرصت خرید اقساطی ساینا

لست سکند

شرکت خودروسازی سایپا خودرو ساینا را به سه صورت فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید در سامانه یکپاچه تخصیص خودرو ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که قصد خرید خودرو ساینا دارند تنها تا پایان امروز، سوم خرداد فرصت دارند تا در طرح‌هایی همچون فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید شرکت کنند.

بیشتر از بازار خودرو:

راز آسمان پایتخت

در طرح فروش فوق‌العاده خودرو ساینا ای ایکس سفید با گیربکس معمولی و رینگ فولادی با قیمت 124 میلیون و 725 هزار تومان عرضه شده است. خودرو به برگزیدگان در این طرح طی 90 روز تحویل خواهد شد.

اگر متقاضی در پیش‌فروش یا مارکت در تولید خودرو ساینا اس باشید باید مبلغ 84 میلیون و 915 هزار و 500 تومان به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنید. مابقی قیمت خودرو نسبت به قیمت روز در زمان تحویل دریافت خواهد شد. در طرح پیش‌فروش ساینا اس طی بهمن 1401 الی اردیبهشت 1402 تحویل می‌‎شود.

همچنین اگر در مشارکت تولید این محصول شرکت کرده باشید سود مشارکت 6 درصد، سود انصراف 2 درصد و زمان تحویل تیر الی مرداد 1402 خواهد بود.

متقاضیان بدانند که هیچ مبلغی قبل از اعلام اسامی برندگان دریافت نخواهد شد. همچنین امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز