آخرین روز فروش فوری دنا و سورن پلاس + جزئیات

لست سکند

متقاضیان خرید سمند سورن پلاس و دنا پلاس تا پایان امروز، 3 خرداد ماه فرصت دارند در طرح فروش و پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در فروش فوری ایران خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و سورن پلاس مدل 1400 و در پیش فروش این کمپانی تارا دستی، تارا اتوماتیک و رانا پلاس عرضه شده است.

بیشتر از بازار خودرو:

این طرح که از  27 اردیبهشت ماه آغاز شده، فقط تا پایان وقت اداری فردا، سه‌شنبه سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

بنا بر اطلاعیه ایران خودرو، قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 398 میلیون و 229 هزار تومان و قیمت سورن پلاس مدل 1400، 243 میلیون و 310 هزار تومان تعیین شده است. گفتنی است برگزیدگان طی سه ماه می‌توانند خودرویشان را تحویل بگیرند.

این دو محصول ایران خودرو به صورت پیش‌فروش نیز عرضه شده‌اند که علی‌الحساب برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک باید 159 میلیون و 291 هزارتومان پرداخت شود؛ این خودرو طی شهریور تا آذر 1401 تحویل داده می‌شود. همچنین مبلغ تعیین شده پیش‌پرداخت برای سورن پلاس 97 میلیون و 324 هزار تومان و پیش‌پرداخت دناپلاس توربودستی 144 میلیون و 238 هزار تومان است.

این دو محصول ایران خودرو طی مهر الی آذر 1401 به برگزیدگان تحویل می‌شود و مابقی مبلغ خودرو نیز در زمان تحویل، به قمیت روز از خریدار درریافت خواهد شد.

توجه داشته باشید که قبل از قرعه‌کشی نیازی به پرداخت وجه نخواهد بود و مشتریان فقط می‌توانند در یک بخشنامه خودروساز ثبت‌نام کنند.

در صورتی که متقاضیان ثبت‌نام کننده در یک بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز