ارزان ترین خودروها در قرعه کشی سامانه یکپارچه کدام است؟

لست سکند

عرضه اتومبیل در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اتفاق افتاد و خودروسازی‌های داخلی مختلف محصولات متنوعی را در این درگاه ارائه دادند. این محصولات با قیمت قطعی، غیرقطعی، مشارکت در فروش و … عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت اکثر محصولات ارائه شده در این سامانه بیشتر از 100 میلیون تومان است. تعداد انگشت شماری از خودروهای ارائه شده در سامانه یکپارچه فروش کمتر از 100 میلیون تومان قیمت دارند که مربوط به خودروسازی سایپا هستند. افراد برای خرید هر کدام از این خودروها باید فرآیند ثبت نام را انجام داده و سپس کدرهگیری مربوطه را دریافت کنند. در ادامه این مطلب سه خودرو ارزان قیمت ارائه شده در سامانه یکپارچه فروش برای آگاهی مشتریان معرفی خواهند شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

کوییک با گیربکس معمولی

(شرایط پیش فروش مشارکت در تولید)

قیمت؛ 84 میلیون و 37 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این خودرو دارای کنسول‌های پلاستیکی، روکش‌های صندلی با جنس متوسط، صفحه نمایشگر اتومبیل و محفظه‌های تهویه هوایی مانند تیبا 2 به بازار عرضه شده است. حجم موتور کوییک به 1.5 سی سی می‌رسد. کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز آ بی اس و ای بی اس، گرمکن شیشه عقب، سنسور پارک دنده عقب و… از دیگر امکانات این مدل خودرو کوییک است.

ساینا اس

(شرایط پیش فروش مشارکت در تولید)

قیمت؛ 84 میلیون و 915 هزار و 500 تومان

ساینا اس از لحاظ مشخصات فنی با خودرو ساینا معمولی تفاوت ندارد. تفاوت عمده این خودرو نسبت به مدل معمولی دریچه گاز برقی و سیستم برق مناسب است. حجم موتور این اتومبیل به 1.5 لیتر می‌رسد و بدنه آن جزو سدان جمع و جور محسوب می‌شود. ترمز ضدقفل، توزیع نیروی ترمز، کیسه هوا، آینه بغل برقی، کامیپوتر سفری و … از جمله امکانات این مدل خودرو محسوب می‌شوند.

کوییک آر با گیربکس معمولی

(شرایط پیش فروش مشارکت در تولید)

قیمت؛ 89 میلیون و 10 هزار تومان

کوییک آر مشخصاتی فنی مشابه تیبا و ساینا دارد. حجم موتور این خودرو هزار و 503 سی سی است. ترمز جلو این خودرو دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای بوده و اندازه رینگ‌های آن به 14 اینچ می‌رسد. تولیدکنندگان برای سیستم تعلیق جلو این مدل خودرو از مک فرسون و برای تعلیق عقب آن از میله پیچی استفاده کرده‌اند. این خودرو مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 4 است و از این لحاظ مورد توجه قرار دارد. سیستم ضدسرقت خودرو، آینه بغل برقی، صندلی تاشو عقب و … از جمله امکانات این اتومبیل هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز