مبلغ وام تعمیر مسکن بانک سامان چقدر است؟

ژیوار

مشتریان بانک سامان که برای تعمیر مسکن خود کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات بانک سامان استفاده کنند. مبلغ این تسهیلات حداکثر تا 30 درصد ارزش ملک معرفی شده است و سقف آن به 750 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام تعمیرات مسکن بانک سامان باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا این افراد در صورتی امکان درخواست تسهیلات مذکور را دارند که بین سه تا شش ماه گردش حساب ایجاد کرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی است. سند ملکی می‌تواند به نام خود متقاضی یا همسر وی باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آشنایی با شرایط و اقساط وام مسکن بانک سامان

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند نباید هیچ چک برگشتی و بدهی و تعهدات غیرجاری نزد سیستم بانکی کشور داشته باشند. ملک مورد نظر باید کمتر از 25 سال سن داشته باشد و همچنین در پایان کار تعمیرات فاکتورهای هزینه برای تعمیر مسکن به بانک ارائه شود. طبق اعلام بانک، اعتبارسنجی مشتریان از طریق فیش حقوقی آن‌ها و گردش حسابشان برای بازپرداخت اقساط اتفاق می‌افتاد.

دریان سفر امید

وام گیرنده نباید قبلا از این مجموعه تسهیلات تعمیر مسکن را دریافت کرده باشد یا هم اکنون تسهیلات تسویه نشده‌ای داشته باشد، در غیر این صورت وام به وی پرداخت نخواهد شد.

سود این تسهیلات 18 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. با توجه به سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 19 میلیون و 45 هزار و 71 تومان است. کل سود تسهیلات، 415 میلیون و 204 هزار و 234 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 165 میلیون و 204 هزار و 234 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز