شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت

مشتریان بانک رسالت که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی این مجموعه هستند، می‌توانند از طریق وبسایت اصلی این مجموعه برای این تسهیلات درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک رسالت را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. البته تنها افتتاح سپرده قرض الحسنه برای درخواست این تسهیلات کافی نیست و باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از مدت زمان خواب سپرده مشتریان گذشته باشد.

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه است و تنها دو درصد به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است در صورتی که بعد از طی مدت زمان مشخصی متقاضی وام امکان فراهم کردن شرایط لازم برای دریافت وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز تسهیلات را در همان شعبه به وابستگان درجه یک خود انتقال دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 336 میلیون تومان خواهد بود.

اندکی درباره بانک رسالت بدانید

بانک رسالت یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. تمامی خدمات این بانک به صورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه می‌شود و افراد با مراجعه به وبسایت این بانک امکان درخواست برای دریافت تمامی خدمات را دارند. در حال حاضر به میزان تسهیلات پرداختی این مجموعه 50 درصد افزوده شده و سقف مبلغ وام قرض الحسنه آن به 300 میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز