شرایط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

مشتریان واجد شرایط بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «احسان» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه، ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی با کسر از حقوق داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و به دو صورت بدون کارمزد یا کارمزد چهار درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات امکان واگذاری به دیگران را دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و کارمزد چهار درصدی، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 572 هزار و 692 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مختصری از بانک کشاورزی بدانید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی است که از سال 1312 به مشتریان واجد شرایط خود انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌دهد. این بانک با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و 817 شعبه دارد و 50 شعبه از این مجموعه به ارائه خدمات ارزی و بین المللی مشغول هستند.

این بانک همواره منابع زیادی را به بخش کشاورزی و توسعه آن اختصاص می‌دهد و هدف‌های مختلفی را در جهت بهبود وضعیت کشاورزان دنبال می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

  1. عباسعلی شیخی گفته:

    مگه به این راحتی وام میدن پدر ادمو درمیارن تاوام بدن کسی که کشاورزه روستا زندگی میکنه ضامن کارمندرا ازکجابیاره?

  2. کیامرث عزیزی گفته:

    سلام باوجودیکه کشاورز هستیم هیچوقت نشده ۵۰ملیون وام برای خریدادوات بدهندیاخریدبذر کی همچین وامی میدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز