شرایط و جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که واجد شرای دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی هم داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده است. سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مطالبی درباره بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

بانک ملت از ادغام چندین مجموعه و موسسه پولی و مالی در تاریخ بیست و نهم آذرماه 1358 شکل گرفت. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات مجاز پولی و مالی را به مشتریان ارائه داده و به دنبال توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و … است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، کسب عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال 1395، نماد زرین محبوب‌ترین بانک در سال 95 به انتخاب 50 هزار مشتری شبکه بانکی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز