برای دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک دی چه باید کرد؟

پزشکان، سردفترداران و مهندسانی که مشتری بانک دی هستند، در صورت نیاز به وام، امکان استفاده از طرح «دیدار» این مجموعه را دارند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 500 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشاغل پزشکی و دفترداری و مهندسی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک دی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا این گروه مشاغل در صورتی امکان درخواست تسهیلات مذکور را دارند که حداقل یک میانگین حساب سه ماهه ایجاد کرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن، هم صنف یا مشاغل دیگر، و پروانه کسب و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب محاسبه شده و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 12 درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 11 میلیون و 122 هزار و 224 تومان است. کل سود تسهیلات، 167 میلیون و 333 هزار و 430 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 668 میلیون و 43 هزار و 430 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک دی و افتخارات آن بدانید

بانک دی یکی از بانک‌های غیردولتی کشور است که فروردین ماه سال 1379 با هدف تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، لوح سپاس پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 1396، شاهین طلایی تبلیغات 96، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 1396 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز