وام 200 میلیون تومانی بانک سپه به چه افرادی پرداخت می شود؟

بانک سپه به مشتریانی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند در قالب طرح «نگین میثاق» وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک سپه هستند باید حداقل یک ماه از زمان افتتاح حساب قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات نباید بدهکاری یا چک برگشتی داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید به بانک سه ضامن معتبر ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. نرخ سود این وام نیز متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بخشی از خدمات و افتخارات بانک سپه در سال‌های فعالیت آن

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1304 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات پولی و مالی اعم از تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی، افتتاح حساب و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. مشارکت در طرح‌های کلان و ملی، تامین مالی و مدیریت اوراق بهادار، تسهیلات مرابحه بنگاه‌های اقتصادی، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت و ارائه فرم‌ها و کارمزد خدمات بانکی تنها بخشی از خدمات بانک سپه محسوب می‌شوند.

این مجموعه طی 99 سال فعالیت خود توانسته نشان عالی و لوح سفیر و مروج برتر مسئولیت اجتماعی، تقدیرنامه سازمان زندان‌ها به جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز