شرایط و ضوابط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک رسالت

مشتریان بانک رسالت که مایل به دریافت 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حتما سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در صورت افتتاح حساب امکان درخواست این تسهیلات وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید ضمن افتتاح حساب حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که فردی بعد از طی مراحل و فرآیند دریافت تسهیلات، امکان دریافت آن را نداشته باشد، امکان انتقال این مبلغ وام را به وابستگان درجه یک خود دارد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن دو درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات با توجه به معدل حساب متقاضیان تعیین می‌شود اما حداکثر آن به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، کارمزد دو درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 6363 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات، 24 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 224 میلیون تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

با برخی از اهداف و دستاوردهای بانک رسالت آشنا شوید

بانک رسالت یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که با هدف ترویج بانکداری سلامی و افزایش پرداخت تسهیلات بدون سود به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی شکل گرفت. در حال حاضر این بانک انواع خدمات پولی و مالی را به صورت غیرحضوری به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را کسب کند. دریافت نشان خادم المصطفی توسط مدیرعامل این مجموعه یکی از افتخارات بانک رسالت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “شرایط و ضوابط دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک رسالت

  1. حسین گفته:

    من پارسال ۷۵تومن گرفتم خدایش بد نیست ولی خیلی کم و سخت امتیاز میده ،
    امتیاز دانش از بقیه بانک ها سخت تر است

  2. عادلی گفته:

    فقط یه بدی ک داره اقساط رو دیر پرداخت میکنی دیگه دیگه وام دیگه ای بهت نمیده اینم رفع بشه خیلی بانک عالیی هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز