مانور اتوبوس های دوطبقه بی وای دی در خیابان های لندن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به نظر می‌رسد پیشرفت بی وای دی در زمینه تولید خودروهای برقی هیچ محدودیتی ندارد. این کمپانی چینی قرار است اتوبوس‌های قرمز و دوطبقه جدیدی برای شهر لندن تولید کند که بسیار جادار و تمام برقی هستند. این اتوبوس جدید که در موزه اتوبوس لندن رونمایی شده است، به زودی مسافرانش را سوار خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بی وای دی مدعی است تنها کمپانی جهان است که همه اجزاء خودروهای برقی‌اش از جمله موتور، واحدهای کنترلی، کنداکتورهای اتوماتیک و باتری‌ها را خودش می‌سازد و این موضوع برای بالا بردن بهره‌وری بسیار موثر است. از طرفی، برنامه شهر لندن این است که تا سال 2023 تولید گازهای آلاینده توسط ناوگان اتوبوس‌رانی‌اش را به صفر برساند.

 اتوبوس بی وای دی BD11 به طور خاص برای شهر لندن طراحی شده و از فناوری Blade battery بهره خواهد برد که مختص کمپانی بی وای دی است. این فناوری امکان شارژ بسیار سریع را به وجود می‌آورد و بیش از 532 کیلووات گنجایش دارد.

باتری اتوبوس بی وای دی BD11 می‌تواند شارژ سریع 500 کیلوواتی را بپذیرد و ظرف دو ساعت بین صفر تا 100 درصد شارژ شود. باتری این اتوبوس به طور کامل با شاسی یکپارچه است و علاوه بر این که ثبات و پایداری را بالا می‌برد؛ باعث می‌شود برد، مانورپذیری و فضای مسافران نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز