تصاویری از خودرو خاص و باشکوه مورگان میدسامر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مورگان میدسامر یک خودرو بسیار خاص است که برای ساخت آن کمپانی بریتانیایی مورگان و شرکت ایتالیایی پنین‌فارینا دست به دست هم داده‌اند تا یک اثر هنری منحصر به فرد تولید شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، طراحی مورگان میدسامر (Morgan Midsummer) که توسط شرکت ایتالیایی پنین‌فارینا انجام شده از خودروهای مسابقه‌ای روباز و دونفره دهه‌های 30 و 40 میلادی الهام گرفته است و شکوه و جلال آن‌ها را زنده می‌کند. با این حال، آیتم‌هایی از زبان طراحی آینده‌نگرانه پنین‌فارینا نیز در آن به چشم می‌خورد.

بدنه مورگان میدسامر از پنل‌های آلومینیومی که به صورت دست‌کوب تهیه شده‌اند ساخته شده و بیش از 250 ساعت بر روی آن‌ها کار شده است. در داخل کابین نیز پنل‌های دست‌ساز چوبی به کار رفته و برای ساخت هر قطعه چوبی بیش از 30 ساعت وقت صرف شده است.

راز آسمان پایتخت

مورگان میدسامر از یک موتور شش سیلندر توربو بهره می‌برد که در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد.

گفتنی است که فقط 50 دستگاه مورگان میدسامر ساخته خواهد شد که هر کدام به صورت سفارشی طبق سلیقه خریدار آن تولید می‌شود. به این ترتیب، هر خودرویی با دیگر خودروها تفاوت دارد و در نوع خودش بی‌همتا خواهد بود.

تولید مورگان میدسامر به مناسبت صد و پانزدهمین سالگرد تولد کمپانی مورگان از اواخر سال 2024 آغاز می‌شود و تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. پیش از این که دسته چک‌تان را بیرون بکشید بهتر است بدانید تمامی 50 دستگاه از این خودرو پیش فروش شده‌اند. البته قیمت قطعی تا کنون اعلام نشده است ولی یک برچسب قیمت بالاتر از 200 هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

رایانه کمک
آهن رویال
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز