ماسال تکه ای از بهشت بر روی زمین

ماسال

ماسال از شهر‌های زیبای استان گیلان است و در کنار کوه‌های تالش قرار گرفته است. این مکان یکی از جا‌های دیدنی ایران است که طرفداران بسیار زیادی دارد. طبیعت زیبای این شهر و ییلاقات سرسبز آن یکی از دلایلی است که سبب توجه طبیعت گردان به این منطقه شده است. از طرفی اقیانوس ابری این منطقه پدیده زیبایی است که راه رفتن بر روی ابر‌ها را از یک تخیل زیبا به واقعیت تبدیل می‌کند. این جاذبه‌های دست نخورده طبیعی و وجود رودخانه و غار‌های زیبای این منطقه سبب شهرت ماسال شده است.

به گزارش کاماپرس، بام ماسال تجربه اقیانوسی از ابرها در ارتفاعات را به شما می‌دهد. ییلاق اولسبلنگاه از آن دسته مکان‌هایی است که محال است خاطرات آن از ذهن شما پاک شود. غار آیشو و اسب ریسه نیز از مناطق دیدنی این منطقه است. این شهر زیبا با فاصله 1 ساعت از مرکز استان گیلان، رشت قرار دارد که با تهران حدود 4 ساعت فاصله دارد. اقلیم و شرایط جوی این منطقه به تبعیت از دیگر مناطق استان، معتدل و مرطوب است که به طبع با توجه به قرارگیری در مناطق کوهستانی، کمی سردتر و کوهستانی می‌شود. میانگین دمای این منطقه در روز‌های سرد سال ۳ درجه و در روز‌های گرم سال ۲۸ درجه، همراه با رطوبت میانگین ۸۰٪ اندازه‌گیری شده است. سایت جاده با افتخار میزبان مسافرانی است که ماسال را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. اجاره ویلا در ماسال که در روستای لیپا قرار دارد، یکی از پیشنهادات ما به شما است که حدود 3 کیلومتر با ماسال فاصله دارد.

ایسنا در گزارشی نوشت: ممکن است دنبال اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه روستایی، سوئیت، ویلا و کلبه چوبی و جنگلی در ماسال باشید. با بررسی لیست اجاره اقامتگاه شهر ماسال در سایت جاده گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد که به دلخواه می‌توانید هر کدام را که مایل بودید به صورت اینترنتی انتخاب و رزرو کنید. پشتیبان رزرواسیون آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی هستند. با جاده آسوده خاطر به ماسال سفر کنید.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایت جاده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز