لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید + هزینه یک شب اقامت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر مشهد دومین کلان‌شهر ایران است که به عنوان شهر مذهبی و زیارتی گردشگران زیادی به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از گردشگران به جز زیارت امام رضا(ع) قصد تفریح و گردش در جاذبه‌های این شهر را نیز دارند و اقامتگاه بسیارمناسب نیز دراولویتشان قرار دارد.

با بهترین هتل‌های شهرهای مختلف ایران آشنا شوید:

در این مطلب، کاماپرس قصد دارد برخی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره مشهد را بررسی و معرفی کند.

هتل قصر طلایی مشهد ؛ بلند و مجلل‌ترین ساختمان

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دوتخته: 1 میلیون و 275 هزارتومان

بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور با معماری منحصر به‌فرد هتل قصر طلایی است. این هتل 5 ستاره در سال 89 افتتاح شده و دارای 20 طبقه و 358 اتاق همچنین سوئیت است. اتاق‌های این هتل چشم‌اندازهای مختلف دارد وبه  انواع مختلفی همچون لاکچری، آتریوم، جونیور، وسترن، سوئیت پرنسس، اتاق کانکت و… تقسیم می‌شود. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 600 نفر، پارکینگ، اینترنت در لابی و استخر اشاره کرد. همچنین برخی اتاق‌ها دارای بالکن، آشپزخانه، مبلمان، آباژور، میز تحریر، دراور هستند و سایر امکانات برای تمامی مسافران قابل استفاده است.

هتل درویشی ، مجلل و باشکوه

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دو تخته: یک میلیون و 490 هزارتومان

هتل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا و در فاصله 1.4 کیلومتر از حرم قرار دارد. این هتل دارای 23 طبقه و 233 اتاق است که اتاق‌های آن شامل اکونومی، توئین، دبل، سوئیت امپریال، پنت‌هاوس روم، دوبلکس پرزیدنتال، پنت‌هاوس اسپا و… می‌شود. این هتل که 10 سال از ساخت آن می‌گذرد لابی با ظرفیت 100 نفر همراه با اینترنت رایگان، رستوران با ظرفیت 400 نفر و پارکینگ با ظرفیت 80 خودرو دارد.

امکانات عمومی در اتاق‌های این هتل شامل تلویزیون، صبحانه، مبلمان، تلفن، کمدلباس، میزتحریر، چای‌ساز و… است. همچنین هتل درویشی خدماتی همچون سونا، صرافی، چایخانه سنتی، خشکشویی، بازی ویدیویی، پارک کودک و… نیز ارائه می‌دهد.

هتل 5 ستاره الماس 2

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دو تخته: یک میلیون و 635 هزارتومان

یکی از جدیدترین هتل‌های مشهد الماس2 است که در سال 1395 افتتاح شد. این هتل 25 طبقه و 218 عدد اتاق به سبک‌های مختلف همچون سبک معماری تمدن‌ها، طرح یاقوت، سبک ترکیه، سبک ایران باستان، سبک صفویه، سوئیت ماه عسل، سبک عرب، سبک ایتالیا، سبک لبنان و … دارد.

از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلفن در اتاق، مینی‌بار، صندوق امانات و … اشاره کرد. همچنین این هتل دارای خدماتی همچون آتلیه، ماساژ، سونا، فروشگاه، فکس، نمازخانه، سرویس حرم، خدمات برای معلولین و… است.

هتل مدینه الرضا با چشم‌انداز رو به حرم

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دو تخته: 2 میلیون تومان

این هتل که از سال 92 افتتاح شده است، 18 طبقه و 288 اتاق مختلف همچون اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، اتاق کانکت، آپارتمان به تعداد مورد درخواست و… دارد.

از امکانات عمومی این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و استخر اشاره کرد. یکی از امکانات خاص این هتل رستوران گردان در طبقه 12 است که چشم‌اندازی رو به حرم دارد. این هتل نیز دارای خدماتی همچون کافی‌شاپ، سرویس حرم، خدمات به معلولین، اتاق اپراتور، جکوزی، آژانس مسافرتی و … است.

هتل پردیسان مشهد ؛ مناسب برای همایش‌ها

حداقل هزینه یک شب اقامت/اتاق دو تخته: یک میلیون و 568 هزارتومان

این هتل به مکان‌های گردشی و تفریحی مشهد همچون؛ پارک کوه سنگی، پارک ملت و … نزدیک است. این هتل که از سال 80 افتتاح و آغاز به کار کرده دارای 5 طبقه و 162 اتاق است. از اتاق‌های این هتل می‌توان به کانکت، لوکس، دبل رویال اشاره کرد.

این هتل برای سمینارها و همایش‌ها مناسب است و سالن کنفرانس نیز دارد. این هتل نیز امکانات دیگر هتل‌های لوکس همچون پارکینگ، مرکز خرید، سالن بدنسازی، خشکشویی، استخر، سونا، تاکسی، سفره خانه سنتی، سالن سمینار و… دارد.

هتل هما مشهد با دو شعبه مناسب همه سلیقه‌ها

حداقل هزینه یک شب اقامت هتل هما1/اتاق دوتخته: یک میلیون و 300 هزارتومان

حداقل هزینه یک شب اقامت هتل هما2/سوئیت دو نفره: 855 هزارتومان

بنای هتل هما 1 مشهد در سال 52 ساخته شد و در میدان احمدآباد این ساختمان با نمای خاص خود معروف است. این هتل در سال 96 بازسازی شد و دارای 126 اتاق، 3 سوئیت و 6 آپارتمان است که البته ویلا، سوئیت و آپارتمان از بخش اصلی ساختمان جداست. از امکانات خاص این هتل می‌توان به محوطه سبز و دسترسی آسان آن به مترو اشاره کرد.

دومین شعبه این هتل ساختمانی مدرن‌تر دارد. این هتل که در سال 75 افتتاح و در سال 95 بازسازی شد دارای 5 طبقه و 206 اتاق است.  از اتاق‌های این هتل می‌توان به سوئیت ویژه، سوئیت رویال، سوئیت لوکس و… اشاره کرد. این هتل نیز مانند هتل‌های 5 ستاره دیگر دارای رستوران، کافی‌شاپ، خدمات پزشکی، ماساژ، سالن ورزشی و … است.

رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز