لذت موتور سواری را با فروشگاه استار سیکلت چند برابر کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طرفداران موتورسواری روز به روز در حال افزایش هستند. این وسیله نقلیه جمع و جور برای استفاده در مکان‌های مختلف اعم از خیابان‌های شلوغ، صحرا، سواحل و … مناسب است. برخی موتور سواری را فعالیتی مهیج می‌دانند. به هر حال موتور چه برای استفاده به عنوان وسیله نقلیه چه برای تخلیه هیجان باشد، باید ملزومات امنیتی آن را نیز تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیفتگان موتور سواری و کسانی که از این وسیله برای گذران امور روزمره خود استفاده می‌کنند، معمولا با لوازم مورد نیاز آن آشنایی دارند. با توجه به نوع موتور اعم از جاده رو، آفرود، کراس، دو منظوره، رالی، تریل، اسکوتر، گازی، مینی و همه جا رو، انواع ادوات و ابزار برای حفظ امنیت رانندگان و خود وسیله نقلیه تولید می‌شود. اما قبل از استفاده از هر نوع موتورسیکلت لازم است که ادوات مختص آن شناسایی و تهیه شوند تا بعدا مشکلی به وجود نیاید. در ادامه تعدادی از لوازم جانبی مورد نیاز این وسیله نقلیه معرفی خواهد شد.

کلاه کلاسکت؛ حافظ جان رانندگان موتور سیکلت

کلاه ایمنی موتور یکی از لوازم جانبی ضروری این وسیله نقلیه است که در بسیاری از کشورها استفاده از آن اجباری اعلام شده است. در واقع افراد به هر دلیلی که موتور را خریداری کرده و استفاده می‌کنند باید کلاه کاسکت داشته باشند. در حال حاضر انواع کلاه کاسکت مانند بدون فک، فک متحرک و … در بازار وجود دارند.

با قفل موتور امنیت آن را بالا ببرید

در صورتی که نحوه فعالیت شما به گونه‌ای است باید مدت زیادی وسیله نقلیه خود را ترک کرده و دنبال کار خود بروید، تهیه قفل ضروری به نظر می‌رسد. هزینه کردن برای خرید یک قفل موتور باکیفیت، سرمایه گذاری خوبی در درازمدت محسوب می‌شود که حافظ امنیت این وسیله است.

نگهداری لوازم و ابزار مختلف در باکس موتور

چمدان‌ها یا باکس‌های موتورسیکلت به دلیل داشتن فضای کافی برای سفرهای طولانی مناسب هستند. البته برخی از افراد برای استفاده درون شهری نیز به این باکس‌ها احتیاج دارند. به هر حال این باکس‌ها روی انواع موتورها قابل نصب هستند.

داشتن ابزار تعمیر و نگهداری مناسب

موتور سیکلت نیز مانند هر وسیله نقلیه دیگری امکان خرابی و از کار افتادن دارد. داشتن کیت‌های تعمیر لاستیک، فیلتر روغن و شمع‌ها برای سالم نگه داشتن موتورسیکلت و انجام تعمیرات اضطراری در جاده مهم هستند. در صورتی که باکس موتور یا محفظه نگهداری آن را دارید، بهتر است این قبیل لوازم تعمیر و نگهداری را همراه خود داشته باشید تا در هنگام مسافرت‌های خود دچار مشکل نشوید و خودتان تعمیرات را انجام دهید.

استار سیکلت؛ بهترین فروشگاه برای خرید هر نوع لوازم جانبی موتور

اگر قصد خرید لوازم جانبی باکیفیت موتور را دارید بهتر است از یک فروشگاه تخصصی و مطمئن خرید داشته باشید. استارسیکلت یک فروشگاه مناسب برای خرید انواع لوازم موتور است. از ابتدای خرید محصول مورد نظر تا زمان دریافت آن کارشناسان باتجربه استارسیکلت همراه مشتریان هستند و به آن‌ها مشاوره لازم را ارائه می‌دهند.

فروشگاه استار سیکلت کار خود را در زمینه فروش کلاه ایمنی آغاز کرد، اما در ادامه به صورت تخصصی بر دنیای موتورسواری و انواع دیگر لوازم موتور تمرکز کرد. رفع نیازهای موتورسواران، از ابتدایی‌ تا حرفه‌ای، از طریق محصولات عرضه شده در این فروشگاه انجام می‌شود.

براساس آمار ارائه شده، این وبسایت در سال 1401 بیشتر از 370 مدل مختلف کلاه ایمنی، پوشاک موتور سواری، قفل موتور، لاستیک، باتری و لوازم یدکی موتور را در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

خرید از فروشگاه استار سیکلت با چند کلیک و بدون مراجعه حضوری

به منظور خرید از این مجموعه لازم به مراجعه حضوری نیست، بلکه کافی است با چند کلیک به وبسایت استارسیکلت مراجعه کرده و انواع کالا و خدمات مورد نیاز موتور سیکلت را خریداری کنید. این مجموعه تمامی کالا و مرسولات سفارش شده توسط مشتریان را با گارانتی و ضمانت پس از فروش ارائه می‌دهد.

ارسال کالا و مرسولات این مجموعه توسط پست یا تیپاکس یا دیگر شیوه‌های مرسوم انجام می‌شود. در صورتی که مرسولات تحویل داده شده دارای عیب و نقص باشند، باید طی مدت 48 ساعت بعد از تحویل به مسئولان فروشگاه استار سیکلت اطلاع داده شود تا مشکلات موجود در کالای ارسالی مورد بررسی قرار بگیرند، در غیر این صورت امکان برگشت کالا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : استار سیکلت
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز