قیمت کولر گازی پرتابل در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کولر گازی پرتابل یا سیار به کولر گازی‌هایی گفته می‌شود که به دلیل داشتن چرخ‌های زیر دستگاه قابل جابجایی هستند و نیاز به نصب دیواری ندارند. این کولرها نسبت به کولرهای گازی دیواری قیمت پایین‌تری داشته و برای مستاجران و افرادی که امکان نصب دیواری کولر را ندارند، گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

کولر گلزی پرتابل در دو حالت سرمایشی و گرمایشی به کار می‌رود و به دلیل نحوه عملکردش به عنوان دستگاه تهویه اتاق نیز استفاده می‌شود. این دستگاه بیشتر برای فضای‌های کوچک‌تر مثل اتاق خواب و اتاق کار مناسب است و برای اینکه تهویه گرما در دستگاه به درستی انجام شود و کارایی بهتری داشته باشد، بایستی در کنار پنجره قرار گیرد تا توسط خرطومی که به این کولر گازی سیار وصل می‌شود گرمای اتاق به بیرون منتقل شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد از کولر گازی‌های پرتابل موجود در بازار می‌پردازد:

کولر گازی پرتابل 12000 گرین

این کولر گازی پرتابل سرمایشی و گرمایشی دارای طراحی زیبایی برگرفته از طرح پنگوئن است که از نظر ظاهری با فضای هر محیطی همخوانی دارد. کولر گازی پرتابل 12000 گرین هوای گرم اتاق و محیط را با مکش قدرتمند جذب کرده و جریان خنک هوا را وارد محیط می‌کند. این دستگاه دارای چند فیلتر تصفیه هوای مختلف هست که هریک قابلیت از بین بردن آلودگی هوای محیط را دارد. این کولر گازی پرتابل دارای ریموت کنترل است که امکان تنظیم در حالت بی صدا را دارد. کولر گازی پرتابل 12000 گرین به قیمت 22 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کولر گازی پرتابل تی سی ال 14000

کولر گازی پرتابل تی سی ال 14000 عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد و به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های گرم و سرد مناسب است. چرخ‌هایی که در قسمت زیرین این دستگاه تعبیه شده باعث راحتی حمل و نقل این کولر گازی می‌شود. همچنین این کولر گازی پرتابل دارای ریموت کنترل از راه دور است و امکان تنظیم باد در سه حالت مختلف را به کاربر داده است. این کولر گازی در بازار به قیمت 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کولر گازی پرتابل سام 12000

این کولر گازی پرتابل نیز با طراحی مدرن و شیک مناسب محیط های مختلفی همچون اتاق کار، اتاق منزل، کلاس درس و فروشگاه‌های کوچک است. کولر گازی پرتابل سام 12000 به صورت سرمایشی و گرمایشی کاربرد دارد و با توجه به اینکه گاز به کار رفته در آن از نوع R22  است از قدرت سرمایشی مناسبی برخوردار است. این دستگاه سرمایشی با مصرف انرژی رده B ، مصرف انرژی نسبتا پایینی دارد. کولر گازی پرتابل سام 12000 را می‌توان به قیمت 26 میلیون تومان از بازار تهیه کرد.

کولر گازی پرتابل ریوکو 18000

کولر گازی پرتابل ریوکو 18000 نیز با پایه‌های چرخی که در زیر دستگاه دارد به راحتی جابجا می‌شود. این کولر گازی پرتابل دارای فیلترهای مختلفی برای تهویه هوای محیط است که همه این فیلترها قابل شستشو هستند. این دستگاه سرمایشی دارای ریموت کنترل از راه دور است و تایمر 24 ساعته برای تنظیم دارد. صدای این کولر گازی پرتابل هنگام استفاده نسبتا پایین است و باعث آلودگی صوتی نمی‌شود. این کولر گازی سیار به قیمت 28 میلیون تومان در بازار موجود است.

کولر گازی پرتابل گری 12000 C4MATIC

این کولر گازی پرتابل با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین سرمایشی دارای دو حالت اسلیپ و توربو است که عملکرد دستگاه را در حالت بی صدا و راندمان بالا بهبود بخشیده است. کولر گازی پرتابل گری 12000 C4MATIC با طراحی متفاوت و مدرن برای فضاهایی با متراژ 30 الی 50 متر مناسب است. صفحه نمایشگری که روی این کولر گازی تعبیه شده، علاوه بر زیبایی ظاهری، دسترسی به کلیدهای تنظیم حالت‌های مختلف را برای کاربر آسان‌تر نموده است. این کولر گازی پرتابل نیز دارای فیلترهای متعدد سلامت با فناوری نانو است که قابیلت پاکسازی گرد و خاک و ریزگردهای محیط را دارد. این دستگاه سرمایشی به قیمت 29 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز