قیمت و شرایط اجاره خانه در آلمان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر کسی که به مهاجرت فکر می‌کند لاجرم این رویا را تا حد نهایت و تبدیل شدن به یک شهروند کشور میزبان پیش می‌برد. اتفاقی که در این مسیر می‌تواند از آن به عنوان نقطه عطف یاد کرد خرید خانه در کشور میزبان است. اینکه یک مهاجر موفق به خرید خانه در کشور مقصد شود از آن رویاهایی است که شاید در کشور خودش هم برایش دست یافتنی نباشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید خانه در کشورهای مختلف تابع عوامل گوناگونی است. به جز مساحت خانه و ارزش ملک در هر کشور مسئله سیاست‌های بانکی و پولی کشورهای مختلف برای اهدای وام مسکن هم در خصوص خانه‌دار شدن شما تعیین‌کننده هستند. در این مقاله به کمک داده‌های وب‌سایت خدمات مهاجرتی الست گروپ نگاهی داریم به قیمت خانه در آلمان و می‌خواهیم ببینیم با چه هزینه‌ای می‌توان در این کشور خانه خرید یا اجاره کرد.

در حال حاضر و بر اساس اطلاعات وب‌سایت‌های فروش و اجاره آنلاین خانه در آلمان قیمت اجاره یک خانه آپارتمانی با یک خواب در مرکز شهر برلین در محدوده قیمت 690.00 تا 1.200.00 یورو قرار دارد. چنین خانه ای را در فرانکفورت با قیمتی بین 800.00 تا 1.500.00 یورو می‌توانید داشته باشید. اما اگر قصد خرید خانه را دارید باید بدانید که قیمت خرید آپارتمانی که در مرکز شهر برلین باشد برای هر متر مربع 5.858.81 یورو بوده و محدوده قیمت آن از 4.500.00 تا 8.000.00 یورو قرار داد و در شهر فرانکفورت این محدوده قیمت به 4.000.00 تا 10.000.00 یورو می‌رسد. مونیخ گران‌ترین شهر آلمان است و بعد از آن رگنسبورگ و هامبورگ در رتبه‌های بعد گرانی قرار دارند که بیشتر مهاجرین در این شهرها اجاره‌نشین هستند و از پس خرید خانه بر نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

مدارک لازم جهت اجاره خانه در آلمان

مدارکی که به جهت اجاره خانه در آلمان نیاز پیدا خواهید کرد شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست اجاره
  • کپی شناسنامه به صورت عکس‌دار (در صورت اقامت باید اجازه اقامت فرد نیز ارائه شود)
  • گواهی در خصوص اثبات درآمد فرد به جهت اجاره خانه
  • در صورت اجاره ملک قبلی باید گواهی نامه از اجاره نامه ملک قبلی نیز ارائه شود تا نشان دهد فرد در اجاره قبلی ملک هیچ گونه اجرت معافیتی نداشته است.
  • گزارش اعتبار فرد که نشان دهد وی فردی قابل اعتماد و بدون سابقه کیفری است.

شرایط خرید خانه در آلمان

با داشتن ۱۰ درصد از مبلغ کل خانه‌ای که قصد خرید آن را دارید می‌توانید فرایند تملک را آغاز کنید. در گام نخست به یک پیش قرارداد نیاز دارید که در آن جزئیات اولیه معامله درج شده باشد. مواردی چون ارزش ملک، شرایط و روش پرداخت هزینه، شرایط معامله و میزان سپرده اولیه از مواردی است که در این سند باید به آن اشاره شود.

در گام بعدی یکی از محضرهای معتبر شهری که قصد خرید خانه در آن را دارید باید تمامی مسئولیت‌های استعلام از زمان ثبت برای اموال غیر منقول، وضعیت بانکی فرد و دریافت تاییدیه‌های ثبت املاک را بر عهده بگیرد. همزمان با این مورد شخص خریدار باید مالیات املاک را پرداخت کند.

در مرحله آخر و پس از طی کردن تمامی مراحل گفته شده قرارداد اصلی بین خریدار و مالک منعقد می‌شود که طی آن خریدار باید مدارک مرتبط با خرید را امضا کند. البته در برخی مواقع ثبت قرارداد در اداره ثبت انجام نمی‌شود اما توصیه ما بر این است که به جهت حفظ منافع خود این کار را در اداره ثبت انجام دهید. پس از انجام تمامی مراحل 40 روز وقت دارید تا به جهت پرداخت مالیات و املاک و سایر مستغلات خود اقدام کنید. پس از طی کردن تمامی مراحل گفته شده شما صاحب صد درصدی ملک خریداری شده خواهید بود و می‌توانید در منزل خریداری شده زندگی کنید.

مجموعه‌های دایانامهاجر، کوه نور، استادی اینفو، پارسی کاناد و سفیران سروش سعادت از مجموعه‌های مهاجرتی هستند که خدمات مهاجرت به آلمان را ارایه می‌کنند. کارشناسان این مجموعه ها آمادگی دارند تا در زمینه مهاجرت به آلمان به شما مشاوره دهند تا کمترین دغدغه را در این مسیر تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : استادی اینفوالست گروپپارسی کانادادایانامهاجرسفیران سروش سعادتکوه نور
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز