قیمت هوندا سیتی در سامانه یکپارچه و بازار آزاد + شرایط ثبت نام

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت هوندا سیتی در سامانه علی الحساب یک میلیارد و 700 میلیون تومان تعیین شده، اما پیش‌بینی می‌شود تا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌باشد.

به گزارش کاماپرس، هوندا سیتی جزو خودروهای وارداتی است که در خرداد ماه در سامانه یکپارچه عرضه شده و متقاضیان تا چهارشنبه 9 خرداد امکان ثبت نام برای انتخاب و دریافت این خودرو را دارند. این خودرو با قیمت علی الحساب یک میلیارد و 700 میلیون تومان عرضه شده، اما پیش‌بینی می‌شود تا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌باشد.

در اطلاعیه ثبت نام جدید خودروهای وارداتی 10 مدل خودرو معرفی شده‌ که هوندا سیتی نیز یکی از آنهاست. در این مرحله متقاضیان امکان انتخاب 3 مدل خودرو را دارند. اگر خودرو دیگری در سامانه تخصیص داده شود دیگر امکان لغو یا تغییر انتخاب وجود ندارد. همچنین متقاضی اگر در مرحله تکمیل وجه طبق دستورالعمل پرداخت به موقع نداشته باشد، به معنای انصراف از خرید محسوب می‌شود.

البته در ثبت نام این دوره که از روز گذشته 7 خرداد آغاز شده، آندسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌‌توانند جهت انتخاب خودروهای عرضه شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

آپشن‌های هوندا سیتی

هوندا سیتی آخرین تغییرات خود را دو سال پیش تجربه کرد. درست در زمانی که این خودرو در هند نیز تولید می‌شد به روز رسانی آن در همانجا انجام شد.

این مدل هوندا با تغییراتی در طراحی جلوپنجره، تریم مشکی سپرها و رینگ‌ها همراه شده‌است. همچنین اضافه دیفیوزر مشکی و باله به عقب خودرو اضافه کردند.

این خودرو امکاناتی همچون ایربگ راننده، سرنشین جلو و ایربگ پرده‌ای و جانبی دارد. سنسور باد تایر، هشدار ایمنی و دوربین عقب از نظر ایمنی به راننده این خودرو کمک می‌کنند.

همچنین با داشتن کروز کنترل، کی‌لس استارتر، اپل کارپلی و اندروید اتو، نمایشگر 8 اینچی لمسی و کولر اتوماتیک قابلیت خودروهای امروزی را حفظ کرده، اما خدمات لوکسی به سرنشینان خودرو نمی دهد.

مشخصات فنی هوندا سیتی

هوندا سیتی با پیشرانه 1.5 لیتری، 121 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. این خودرو می‌تواند حداکثر به 198 کیلومتر سرعت برسد. شتاب این خودرو 10.5 ثانیه و میزان سوخت مصرفی آن در 100 کیلومتر نیز حدود 6.2 لیتر ثبت شده‌است.

از نکات مثبت این خودرو استهلاک پایین و شتاب گیری مناسب است. اما نقطه ضعف هایی مانند باک بنزین کوچک با حجم 40 لیتر، نداشتن سانروف، و ترمز پارک برقی و همچنین ترمز عقب کاسه‌ای برای این خودرو جالب توجه است.

انتهای پیام

آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز