جزییات و شرایط ثبت نام جدید خودروهای وارداتی / عرضه 10 خودرو غیرچینی

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ثبت نام جدید خودروهای وارداتی از امروز دوشنبه 7 خرداد آغاز شده و تا چهارشنبه 9 خرداد 1403 ادامه دارد.

به گزارش کاما پرس، در اطلاعیه جدید ثبت نام جدید خودروهای وارداتی 10 مدل خودرو معرفی شده‌اند. در این مرحله متقاضیان امکان انتخاب 3 مدل خودرو را دارند. اگر خودرو دیگری در سامانه تخصیص داده شود دیگر امکان لغو یا تغییر انتخاب وجود ندارد. همچنین متقاضی اگر در مرحله تکمیل وجه طبق دستورالعمل پرداخت به موقع نداشته باشد به منزله انصراف از خرید محسوب می‌شود.

در اطلاعیه سامانه یکپارچه در این رابطه آمده است: آندسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌‌توانند جهت انتخاب خودروهای عرضه شده در این دوره اقدام کنند.

قیمت خودروهای وارداتی جدید

در این دوره 5 خودرو وارداتی با قیمت قطعی عرضه شده که شامل خودروهای زیر هستند؛

راز آسمان پایتخت

تویوتا 1200 سی سی با قیمت 2 میلیارد و 69 میلیون و 440 هزار تومان، تویوتا لوین 1800 سی سی هیبرید با قیمت یک میلیارد و 973 میلیون و 640 هزار تومان، هوندا وزل با قیمت 2 میلیارد و 35 میلیون و 900 هزار تومان،  اسکودا سوپربی با قیمت 2 میلیارد و 224 میلیون و 240 هزار تومان و نیسان سیلفی با قیمت یک میلیارد و 757 میلیون تومان.

5 خودرو وارداتی با قیمت الحساب شامل خودروهای زیر هستند؛

تویوتا لوین 1200 سی سی با قیمت 2 میلیارد تومان، تویوتا لوین 1800 سی سی با قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان، تویوتا کرولا 1200 سی سی با قیمت 2 میلیارد تومان، سوزوکی جیمنی 5 در با قیمت یک میلیارد و 850 میلیون تومان و هوندا سیتی با قیمت یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام شده است.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت ثبت نامی است. همچنین متقاضیان در 5 روز فرصت واریز دارند.

طبق ماده 19 آیین نامه اجرایی و ماده 14 قانون مبارزه با با پولشویی فهرست خریداران در اختیار نهادهای ذیربط برای مالیات بر عایدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

ایده سبز
آریاپی
رایانه کمک
اوج آرام
دادپویان
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز