قیمت طلا روز 9 خرداد 1401 / نرخ سکه 15 میلیونی شد؟

هنوز نرخ دلار به کانال 31 هزار تومانی صعود نکرده که قیمت سکه در برخی از ساعات روز جاری به کانال 15 میلیون تومانی رسید. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 10 هزار و 100 تومانی نسبت به روز قبل، در محدوده یک میلیون و 417 هزار و 500 تومانی قرار دارد. نرخ سکه هم با رشد 143 هزار تومانی در مقایسه با دیروز، به محدوده 14 میلیون و 996 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس هم مانند قیمت دلار در حال پیشروی است و اکنون با رشد 9 دلاری نسبت به دو روز قبل در محدوده هزار و 863 دلاری قرار دارد. به نظر خریداران طلا تلاش می‌کنند تا قیمت این فلزگرانبها بار دیگر به بالاترین نرخ چند هفته گذشته در مرز هزار و 870 دلاری برسد. البته هنوز هم سرمایه گذاران این بخش همچنان با احتیاط عمل می‌کنند، زیرا به نظر موانع زیاد سر راه این فلزگرانبها وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افزایش ریسک پذیری معامله گران سکه

رشد دو اهرم مهم بازار طلا و سکه باعث شده تا نرخ سکه همچنان پیشروی داشته باشند. به گفته فعالان بازار ریسک پذیری بین معامله گران سکه بیشتر شده و حتی این گروه ممکن است این فلزگرانبها را به قیمتی بالاتر از ارزش ذاتی آن بخرند.

آریاک سفر

در حال حاضر رشد حباب سکه هم بیشتر شده و براساس آخرین آمار میزان این حباب به 10 درصد هم می‌رسد. افزایش حباب سکه ریسک خرید این فلزگرانبها را بیشتر خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

خرید و فروش سکه هم مشمول مالیات می‌شود؟

بر اساس مصوبه سازمان مالیات کشور صاحبان مشاغل مختلف که در سال گذشته سکه خرید و فروش کردند مشمول مالیات بودند. مالیات این گروه به صورت مجزا از مالیات بر عملکرد سال 1400 محاسبه می‌شد. تاکنون اطلاعات دیگری درباره خرید و فروش سکه و اخذ مالیات آن از اشخاص حقیقی منتشر نشده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز