قیمت طلا روز 8 خرداد 1401/ بازار فلزات گرانبها در اوج

لست سکند

نرخ اونس و دلار همچنان صعودی است و با توجه به این موارد قیمت طلا و سکه در مدار صعودی قرار دارد. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 14 هزار و 500 تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده یک میلیون و 405 هزار و 500 تومانی قرار گرفته است. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 0.2 درصد رشد داشته و در محدوده 14 میلیون و 723 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل یک درصد بالا رفته و به مرز هزار و 854 دلاری رسیده است. این موضوع در کنار رشد نرخ دلار، روی نرخ انواع فلزات گرانبها موثر بود. در حالی که هنوز رشد نرخ اونس ادامه دارد، اما فعالان بازار طلای جهانی معقتدند که این فلز گرانبها توان دسترسی به محدوده هزار و 870 دلاری را ندارد. هم اکنون محدوده هزار و 870 دلاری برای طلا یک مقاومت اساسی محسوب می‌شود که باید برای دسترسی به مرزهای قیمتی بالاتر از آن عبور کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت طلا و سکه بیشتر می‌شود؟

فعالان و معامله گران بازار طلای جهانی با کاهش تورم در مقایسه با 40 سال اخیر نسبت به بازار فلزگرانبها امیدوار شده‌اند. البته در این خصوص بانک مرکزی آمریکا واکنشی نشان نداده و معلوم نیست نسبت به تعیین نرخ بهره در آینده چه برنامه‌ای دارد.

راز آسمان پایتخت

این رشد نرخ اونس باعث افزایش ارزش ذاتی سکه می‌شود. هم اکنون برای معامله گران سکه سقف قیمتی 14 میلیون و 800 هزار تومانی اهمیت دارد. در صورتی که سکه این مرز را رد کند به نرخ 15 میلیون تومان خواهد رسید. اگر قیمت دلار یا اونس باز هم بالاتر برود احتمال رشد بیشتر نرخ سکه و رسیدن آن به کانال 15 میلیونی قوت می‌گیرد.

اطلاعات عمومی:

این افراد نباید جواهر بخرند!

خرید طلا نیازمند توجه به مسائل مهمی است که احتمالا خیلی از افراد از آن خبر ندارند. یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید طلا باید در نظر گرفت مسئله تعویض آن در آینده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که ظرف مدت زمان کوتاهی از طلا و جواهری که دارید، خسته می‌شوید، بهتر است یادتان باشد خرید طلای نگین دار یا همان جواهرات برای شما به صرفه نیست. در واقع هنگام خرید طلاهایی که جواهر و نگین دارند، هزینه‌اش از شما دریافت می‌شود اما هنگام فروش یا تعویض، طلافروشان قیمت آن‌ها را در نظر نمی‌گیرند و فقط پول طلا را می‌پردازند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز