قیمت طلا روز 5 خرداد 1401 / سکه بالا رفت

ظاهرا خبرهای مربوط به تحریم ایران از سوی آمریکا باز هم زمینه را برای رشد قیمتی سکه  فراهم کرده است؛ در حال حاضر قیمت سکه تمام به بالای محدوده 14 میلیون و 400 هزاز تومانی در معاملات پشت خطی دیشب رسیده است. عده ای از معامله گران پیش بینی کرده‌اند که ادامه انتشار این اخبار ی‌تواند خریداران بیشتری را وارد بازار کند و قیمت سکه را باز هم افزایش دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت سکه با اینکه روز گذشته کاهشی 40 هزار تومانی را نسبت به سه‌شنبه تجربه کرده و به 14 میلیون و 350 هزار تومان رسیده بود، دوباره افزایشی شد. بعضی از کارشناسان و معامله‌گران بازار معتقدند علت کاهش قیمت جهانی روز گذشته سکه کاهش قیمت جهانی طلا و بازگشت دلار به پایین مرز مقاومتی بوده است.

اما همانطور که پیش بینی میشد، قیمت سکه در مسیر صعود به 14 میلیون 490 هزار تومان رسید و بر قیمت طلا هم اثر گذاشت؛ قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۵۲ درصدی، از یک میلیون و 379 هزار و 700 تومان به یک میلیون و 387 هزار تومان رسیده است.

آریاک سفر

قیمت نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب 7 میلیون و 995 هزار تومان و 5 میلیون و دو هزار تومان اعلام شد. در حال حاضر هر سکه گرمی در بازار داخلی دو میلیون و 872 هزار تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز