قیمت طلا و سکه روز 7 خرداد 1401/ اونس دوباره قدرت گرفت

لست سکند

امروز هم امید سکه بازان تقویت شده و با رشد قیمتی دلار، دوباره نرخ این فلزگرانبها اوج گرفت. هم اکنون قیمت سکه امامی نسبت به پنج شنبه گذشته 114 هزار تومان زیاد شده و به مرز 14 میلیون و 647 هزار تومان رسیده است. نرخ هر گرم طلای 18 عیار هم در مقایسه با دو روز گذشته هزار و 400 تومان بالاتر رفته و در محدوده 1 میلیون و 309 هزار و 300 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس هم با قیمت دلار همراهی کرده و ارزش واقعی طلا و سکه را بالا برده است. هم اکنون قیمت اونس نسبت به روز قبل یک درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 854 دلاری قرار دارد. بازار طلای جهانی برای دومین هفته متوالی رشد مثبتی را تجربه کرد و سرمایه گذاران و تحلیلگران بار دیگر به آینده قیمتی این فلزگرانبها امیدوار شدند. البته هنوز فعالان بازار درباره رشد مجدد نرخ بهره و مسائل پولی دیگر نگرانی‌هایی دارند. زیرا در صورت رشد مجدد نرخ بهره امکان سقوط ارزش اونس قوت می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آیا نرخ اونس سقوط می‌کند؟

اما برخلاف نظرات قبلی، از دیدگاه برخی تحلیلگران بازار طلا، شاخص دلار آمریکا و نرخ بهره به اندازه کافی رشد کرده و حتی شاخص به زودی کاهنده خواهد شد. این مسئله باعث رشد اونس شده و این اتفاق ادامه دار است.

راز آسمان پایتخت

به هر حال در بازار طلا و سکه داخلی نقش قیمت دلار بیشتر از نرخ اونس است و معامله گران به شدت بازار ارز را رصد می‌کنند.

اطلاعات عمومی:

تیتانیوم چیست؟

فلز سبک و کاربردی تیتانیوم، یکی از فلزات مورد استفاده در صنعت طلا و جواهر است. این فلز کاربردی حساسیت زا نیست و به همین دلیل در صنعت طلاسازی مورد توجه قرار دارد. ضمنا تیتانیوم به راحتی تغییر رنگ می‌دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز