قیمت شب عید رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان + جدول

اکباتان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال جاری با وجود اینکه بازار مسکن درگیر رکود شدید بوده و نوسان قیمت چندانی نداشته‌، اما بازار اجاره همچنان داغ است. به همین دلیل بسیاری از مصرف‌کنندگان نسبت به تغییر قیمتها چندان مطلع نیستند. در این میان بازار رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان نیز از این مساله بی تاثیر نبوده و در حال حاضر اجاره مسکن در شهرک اکباتان به نسبت متراژ آپارتمان‌ها از ماهی ۳۵ میلیون تومان اجاره و ۵۰۰ میلیون تومان رهن تا ۱۰ میلیون تومان اجاره با ۳۰۰ میلیون تومان رهن کامل متغیر است.

به گزارش کاماپرس، با توجه به ادامه تغییر قیمت اجاره با وجود رکود بازار مسکن و اینکه کم‌کم به فصل جابجایی‌ها نزدیک می‌شویم، در این مطلب متوسط قیمت اجاره آپارتمان در شهر اکباتان بررسی شده است.

اکباتان-کاماپرس

اکباتان دارای سه فاز است و بیشتر آپارتمان‌های ساخته شده در این منطقه دارای متراژهای بالای ۱۰۰ متر هستند. از نظر قیمتی تقریبا آپارتمان‌های این سه فاز نزدیک به هم هستند. شاید یکی از دلایل آن پلان مشابه و همچنین بافت جمعیتی یکسان این منطقه باشد. به عبارت دیگر مستأجران منطقه اکباتان بیشتر کسانی هستند که سال ها در همان شهرک مستاجر بوده‌اند، به همین دلیل تقریبا این شهرک به بافت جمعیتی ثابتی رسیده‌ است.

بیشتر بخوانید:

اگهی آپارتمان در شهر اکباتان

در حال حاضر اجاره مسکن در منطقه شهرک اکباتان به نسبت متراژ آپارتمان‌ها از ماهی ۳۵ میلیون تومان اجاره و ۵۰۰ میلیون تومان رهن تا ۱۰ میلیون تومان اجاره با ۳۰۰ میلیون تومان رهن کامل وجود دارد.

برخی از آگهی‌های آپارتمان در اکباتان به شرح زیر است

  • آپارتمان ۱۷۶ متری فاز ۱ اجاره ۱۲۵ میلیون تومان با رهن ۵۰۰ میلیون تومانی
  • آپارتمان ۱۸۰ متری اجاره ۳۵ میلیون و رهن ۵۰۰ میلیون تومان
  • آپارتمان ۱۳۶ متری با اجاره ۲۰ میلیون تومانی و رهن یک میلیاردی
  • آپارتمان ۶۰ متری با اجاره ۱۰ میلیون تومانی و رهن ۳۰۰ میلیونی
  • آپارتمان ۱۱۰ متری با اجاره ۶ میلیونی و رهن ۹۰۰ میلیون تومانی

قیمت اجاره بهای کل به ازای هر متر مربع آپارتمان در این منطقه ۲۸۰ هزار تومان است و متوسط قیمت اجاره بها در این شهرک حدود ۱۲ میلیون تومان به همراه ۶۸۰ تومان رهن است.

جدول اجاره بهای آپارتمان در اکباتان

انتهای پیام.

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز