قیمت سورن پلاس ۴۵ میلیون تومان افت کرد

سورن پلاس-کاماپرس
ژیوار

سورن پلاس تنها در عرض یک ماه ۴۵ میلیون تومان ارزان شد. در ابتدای مردادماه جاری قیمت سورن پلاس ۶۱۵ میلیون تومان و اکنون قیمت آن به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده و طی یکماه افت قیمت قابل توجهی داشته است.

کاماپرس در این گزارش، افت قیمت سورن پلاس XU7P را بررسی کرده است.

بالاترین و پایین‌ترین قیمت روز مدل صفر

به گزارش کاماپرس، اکنون سورن پلاس XU7P مدل صفر در بالاترین قیمت ۶۰۸ میلیون تومان و در پایین‌ترین قیمت ۵۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. سورن پلاس همان سورن ELX است با تفاوت‌هایی جزئی؛ موتور یورو۵ و کروز کنترل از جمله تفاوت‌های اصلی آن است. ظاهر آن نیز با سورن ELX متفاوت بوده و مثل همیشه ایران خودرو چراغ‌های این مدل جدید خانواده سورن را تغییر داده است.

سورن پلاس-کاماپرس

آپشن‌های سورن پلاس

در مدل سورن پلاس XU7P ، موتور ۱۶ سوپاپ 1.64 لیتری EF7 حذف شده و موتور 8 سوپاپ 1.76 لیتری XU7P  جایگزین شده است.این مدل کروز کنترل و رینگ آلومینیومی ندارد، اما سیستم مولتی مدیا از آن حذف نشده است. همچنین آپشن‌های سیستم کنترل کشش (TCS) و پایداری (ESC)، ترمز کمکی با تقویت هیدرولیکی (HBA)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، سنسور باد تایر (TPMS) و نشانگر تعویض دنده (GSI) در مدل سورن پلاس XU7P وجود دارند.

دریان سفر امید

سورن پلاس دارای موتور بهینه XU7P  با حجم موتور ۱۷۶۱ سی سی و ۸ سوپاپ است. این موتور ۹۸ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور در ۴۶۰۰ دور در دقیقه را داراست. سورن پلاس توسط جعبه دنده دستی ۵ سرعته مثل پژو پارس قدرت موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷.۰۶ لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن هم ۱۳ ثانیه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت سورن پلاس کارکرده در بازار

قیمت سورن پلاس XU7P در شرایطی مابین ۵۹۲ تا ۶۰۸ میلیون تومان معامله می‌شود که مدل ۱۴۰۱ آن، بدنه سالم، با کارکرد ۳۳ هزار کیلومتر و گیربکس دنده‌ای ۶۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود. همین مدل با کارکرد ۲۴ هزار و ۶۸۳ کیلومتر ۶۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت سورن مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۳۶ هزار کیلومتر، وضعیت بدنه و وضعیت فنی سالم ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل دیگر با بدنه یک قطعه رنگ خورده و کارکرد ۵۳ هزار کیلومتر ۵۷۵ میلیون تومان عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز