قیمت روز طلا 7 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه از مرز 32 میلیون تومانی عبور کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 31 هزار و 400 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 664 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 650 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 32 میلیون و 601 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز قیمت اونس نسبت به روز قبل 13 دلار دیگر بالا رفت و در محدوده هزار و 999 دلاری قرار گرفت. به نظر کارشناسان بازار طلای جهانی، نگرانی در مورد رکود اقتصادی آمریکا به سود این فلزگرانبها تمام شده است. با این وجود همچنان فعالان بازار طلا محتاطانه عمل می‌کنند و هم اکنون منتظر برگزاری نشست مهم سیاست گذاری فدرال رزرو هستند تا از این طریق به وضعیت اقتصادی آمریکا پی ببرند و سپس برای خرید و فروش اونس تصمیم بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان رشد بیشتر نرخ سکه و طلا وجود دارد؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 500 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 19 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 550 هزار تومان بالا رفت و به مرز 12 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 7 میلیون و 200 هزار تومانی توقف کرد.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه در روز جاری نسبت به دیروز بالا رفته و این مورد به نوسانات نرخ ارز و افزایش جزئی تقاضای این فلزات گرانبها مربوط می‌شود. در صورتی که همچنان قیمت طلای جهانی بالا برود و نرخ دلار هم با آن همراه شود، امکان رشد بیشتر قیمت طلا و سکه بازار داخلی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز