قیمت روز طلا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ نرخ سکه نزول پیدا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طلا و سکه در روز جاری در مدار صعودی حرکت کردند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به چهار روز قبل ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان تغییر پیدا کرد و در محدوده ۲ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ قرار گرفت. نرخ سکه امامی هم نسبت به پنج شنبه گذشته ۲۰۰ هزار تومان پایین رفت و به مرز ۳۱ میلیون و ۴۰۱ هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل ۱.۰۹ درصد صعود پیدا کرد و هزار و ۹۸۵ دلار شد. در حال حاضر فعالان و معامله گران فلز گرانبهای جهانی منتظر انتشار گزارش بعدی نشست فدرال رزرو هستند تا برای معاملات خود به درستی تصمیم گیری کنند. در صورتی که گزارش فدرال رزرو به نفع فلز گرانبهای جهانی باشد، امکان جهش قیمتی آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه در روزهای جاری چگونه است؟

امروز قیمت نیم سکه نسب به چهار روز پیش ۰‌.۵۳ درصد کاهش پیدا کرد و به مرز ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه نیز نسبت به پنج شنبه گذشته ۰.۶ درصد کم شد و در محدوده ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به چهار روز قبل ۰.۲۹ درصد کم شد و به مرز ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.

این روزها حباب سکه‌های کوچک‌تر در حال بزرگ شدن است و معامله گران باید به این مسئله دقت داشته باشند. زیرا بزرگ شدن حباب باعث افزایش ریسک معاملات خواهد شد. به همین دلیل در این جور مواقع معامله گران حرفه‌ای محتاطانه خرید و فروش دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز