قیمت روز طلا 31 فروردین 1402/ نرخ سکه به نیمه کانال 31 میلیون تومانی رسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 9 هزار و 900 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 600 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 82 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 31 میلیون و 581 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نیز صعود داشت. هم اکنون هر اونس نسبت به روز قبل 0.37 درصد بیشتر شده و به مرز 2 هزار و 2 دلاری رسیده است. قیمت طلا از ابتدای ماه میلادی جاری تاکنون همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند و مرحله به مرحله در کانال 2 هزار دلاری پیشروی دارد. براساس آمار و ارقام موجود قیمت طلا از ماه آوریل تا به حال 1.2 درصد بیشتر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی نرخ سکه و طلا در هفته پیش رو

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 18 میلیون و 800 هزار تومانی مورد معامله قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته ثابت بود و مرز 11 میلیون و 670 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز قبل تغییر نکرد و 6 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش شد.

به گفته نادر بذرافشان، با افزایش 18 دلاری نرخ اونس طی یک هفته گذشته و افزایش جزئی قیمت ارز، قیمت طلا و سکه بازار داخلی نیز روند صعودی به خود گرفتند. بذرافشان معتقد است، با توجه به فرارسیدن عید فطر و ماه شوال، تقاضا در بازار طلا و سکه به روال عادی بازخواهد گشت. این مقام مسئول پیش بینی کرده که قیمت طلا و سکه در هفته آینده با نوسان دو تا پنج درصدی همراه باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز