قیمت روز طلا 29 فروردین 1402/ نرخ سکه اندکی کاهش پیدا کرد

قیمت طلا در روز جاری نسبت به دیروز 9 هزار و 900 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 576 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 94 هزار تومان کم شد و در محدوده 31 میلیون و 401 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود تداوم صعود نرخ اونس، اما قیمت طلا و سکه در ایران نزول پیدا کرد. امروز قیمت اونس نسبت به روز قبل 0.46 درصد کم شد و به مرز 2 هزار و 4 دلاری رسید. بسیاری از فعالان و کارشناسان حوزه طلا به تداوم رشد نرخ اونس امیدوار هستند و معتقدند که به زودی این فلزگرانبها افزایش قیمت بیشتری را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 18 میلیون و 700 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کم شد و در محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 5 هزار تومان نزول داشت و در مرز 6 میلیون و 800 هزار تومانی خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

دلیل کاهش نرخ سکه و طلا از دیدگاه رئیس اتحادیه طلا و جواهر

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علت کاهش قیمت طلا و سکه در روز جاری، نزول نرخ اونس جهانی، نوسان قیمتی دلار و نبود تقاضا است. بذرافشان اعلام کرده که نوسان یک تا سه درصدی قیمت‌ها طبیعی به نظر می‌رسد.

به اعتقاد بذرافشان، قیمت طلا و سکه بازار داخلی تا پایان هفته نوسان خاصی نخواهد داشت. بذرافشان معتقد است که طلا و سکه در همین محدوده به صورت جزئی داد و ستد خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز