قیمت روز طلا 27 فروردین 1402/ نرخ سکه یک پله دیگر صعود کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیشروی قیمت طلا و سکه ادامه دارد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 34 هزار و 100 تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 2 میلیون و 548 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 205 هزار تومان دیگر صعود پیدا کرد و به مرز 31 میلیون و 296 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 1.09 درصد بیشتر شد و به مرز 2 هزار و 4 دلاری رسید. برخی از تحلیلگران معتقدند که صعود نرخ طلای جهانی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. تازه‌ترین نظرسنجی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه گذاران خرد در کوتاه مدت نسبت به آینده طلا بسیار خوش بین بوده و نسبت به تداوم حرکت صعودی این فلزگرانبها امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت تداوم رشد نرخ سکه و طلا و التهاب بازار چیست؟

امروز نرخ نیم سکه تغییری نداشت و همان مرز 18 میلیون و 800 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 11 میلیون و 700 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دیروز 100 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 6 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازار فلزات گرانبها طی شش ماه اخیر به دلیل ورود مردم به این بخش اندکی ملتهب شد. در واقع مردم به منظور حفظ ارزش پول خود وارد بازار طلا شدند و این موضوع اصلا خوب نیست. بذرافشان معتقد است باید شرایط به گونه‌ای تبیین شود که مردم به خرید مصنوعات هم علاقه مند شوند. همچنان مردم به تبدیل سرمایه به فلزات گرانبها علاقه دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز