قیمت روز طلا 26 فروردین 1402/ نرخ سکه در حال عقب نشینی است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 49 هزار و 200 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 509 هزار تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 500 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 31 میلیون و 101 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.05 درصد بیشتر شد و به مرز 2 هزار و 4 دلاری رسید. تحلیلگران بر این باورند با اینکه در مورد رکود اقتصادی و احتمال توقف افزایش نرخ بهره همچنان نگرانی‌های زیادی وجود دارد، اما باز هم دورنمای طلای جهانی مثبت است. این فلزگرانبها طی یک هفته گذشته 1.4 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و دو روز پیش به بالاترین نرخ یکسال گذشته رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

توجه نرخ سکه و طلا بازار داخلی به قیمت اونس

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 18 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه 100 هزار تومان کم شد و به مرز 11 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز پیش 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 6 میلیون و 700 هزار تومان شد.

شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که این روزها شاهد نوسان شدید اونس جهانی هستیم و این موضوع روی قیمت طلا و سکه بازار داخلی اثر می‌گذارد. به گفته شریبانی، برخلاف نوسان و افزایش جزئی نرخ دلار در روز جاری، نرخ سکه و طلا به دلیل کاهش قیمت اونس نزولی شد. به نظر در صورت تداوم رشد اونس، افزایش قیمت طلا و سکه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز