قیمت روز طلا 22 فروردین 1402/ رشد نرخ سکه و کاهش حباب آن!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 56 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 546 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 688 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 31 میلیون و 589 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.57 درصد بالا رفت و مجددا در کانال 2 هزار دلاری قرار گرفت. تحلیلگران بر این باورند که شاخص بیشتر از حد انتظار تورم باعث خواهد شد تا فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را در ماه مه بالا ببرد. این موضوع مانعی بر سر راه رشد قیمت اونس خواهد بود. در صورتی که فدرال رزرو برای رشد نرخ بهره تصمیم نداشته باشد، احتمالا قیمت طلا صعود بیشتری خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 18 میلیون و 900 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 300 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 6 میلیون و 800 هزار تومانی رسید.

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره نرخ سکه و طلا

شریبانی، رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که طی معاملات روز جاری قیمت طلا و سکه گران شده اما حباب سکه کاهشی شده است. به گفته شریبانی، هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار متعادل و حباب سکه تخلیه شده است. این مقام مسئول پیش بینی کرده تا پایان هفته جاری قیمت‌ها در همین محدوده نوسان پیدا کند.

به نظر رشد نرخ اونس در روز جاری باعث شده تا حباب سکه کم شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز